-Tess POV-

Ik pak alle spullen die ik nodig heb, en stop ze in mijn koffer. Vandaag ga ik op schoolreisje, en helaas is het vlak bij het bos. Mijn schoenen stop ik in het zijvak. Als alles klaar is, rits ik de koffer dicht, en zet hem neer op de grond.

Uitgeput ga ik op mijn bed zitten. Ik ben eindelijk klaar met mijn koffer pakken, maar nu moet ik nog mijn onderweg tas inpakken. We moeten namelijk 8 uur in die bus zitten, en dat is niet zo'n pretje moet ik zeggen.

"Waar heb ik mijn rugzak gelaten?" mompel ik in mezelf. Ik zoek overal. Nergens is hij te vinden. Ik zucht overdreven. "Waar is die freaking tas?!"

Mijn moeder komt de kamer binnen. "Wat is er Tess?" Ik zucht. "Ik kan mijn tas niet vinden," zeg ik haar. Ze lacht even. "De ligt beneden lieverd."

"Oh, thanks mom!" Ze lacht en ik ren naar beneden. Ik pak mijn rugzak die ik in de hal zie liggen. Daarna ren ik weer naar boven, waar ik de benodigde dingen in de tas doe.

-

"Ik ga je missen liefje. Doe je wel voorzichtig?" vraagt mam. Ik lach. "Tuurlijk! Alles komt goed mam. Ik doe niks gevaarlijks." Mam lacht even. "Daar ga ik ook niet van uit. Nou hup, in die bus jij!" Ik moet lachen.

"Dag mam," zeg ik waarna ik de bus in stap. Ik plof naast Robin neer in de bus. Ze doet haar oortje even uit, en lacht naar me.

"Heb je er zin in?" vraagt ze me. Ik knik enthousiast. "Ja! Eindelijk weg uit dit kleine kut dorp," zeg ik. Robin lacht.

"Ja gelukkig wel. Maar, waar gaan we heen dan?" vraagt Robin. "We gaan naar een buitengelegen deel van London. Er zit bos aan, maar verder best luxe."

"Gelukkig maar. Straks is het zo'n hotel van waar je allemaal schimmel ziet ofzo," lacht Robin. Ik begin ook te lachen. "Ugh, ik hoop het niet!"

"Nee, ik ook niet."

-

"Hey, Tess," hoor ik achter me. Ik draai me om en die Rochela en Britt zitten. Ze lachen even naar me. "Hey Roch! Hey Britto!" lach ik. Ze lachen ook naar me.

"Wat doet Robin?" vraagt Britt. "Die ligt zoals gewoonlijk weer te pitten met haar muziek in. Waarschijnlijk denkt ze aan Louis. Ookal zijn ze maar 'vrienden'," zeg ik met dat vrienden tussen haakjes.

Britt lacht. "Nou ja, hallo zeg. Ze is echt wel verliefd hoor! Louis niet volgens mij, die is alleen maar bezig met die bitch van een Eleanor," zeg ik vol walging. Rochela stemt toe.

"Ja, echt wat een bitch is zij! Gelukkig zit ze in de andere bus," lacht Rochela. Britt lacht ook. "Ja, anders was ze boos geworden joh! Ze hoort toch alles wel."

"Klopt, maar waar zijn de jongens dan?" vraag ik. "Die zitten voor in de bus. Zayn is wagenziek," pruilt Rochela. Ik lach. "Nou arme Zayn. Is er weer eens wat mis met je vriendje?"

"Hey! Niet zo gemeen doen over mijn Zayn! Hij kan daar ook niks aan doen," zegt Rochela met haar armen over elkaar. Ik stuur een kushandje naar haar toe. "Ach Roch toch, ze pest je alleen maar. Tess is heel gemeen."

Ik kijk Britt lachend aan. "Ach ja, dan maar." Britt knipoogt. Ik ga weer even goed zitten, en kijk naar Robin die echt niet normaal ligt te slapen.

"Guys, moeten jullie Robin eens zien," zeg ik naar achteren. Haar mond staat open, en er hangt allemaal kwijl uit. Rochela en Britt komen kijken, en ze beginnen te lachen.

"Dit is echt een foto waard hoor! Die komt in ons schoolreisje boek," lacht Rochela. Ik begin te lachen. "We zijn zo gemeen!" zeg ik.

Britt pakt haar telefoon en maakt snel een foto. "Dan zijn we dat maar. Ik lig er echt niet wakker van hoor," zegt ze. Ik schud lachend mijn hoofd.

"Arme meid."



Hey! Sorry voor alle fouten die erin staan, hopelijk vonden jullie dit een leuk stukje. Bye!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen