Foto bij 018 – I've spend 64 nights to figure out who you are. - Taylor Lautner.

Hi there,

Jullie schrokken zeker wel toen je een melding kreeg over dit verhaal? Jullie waren het waarschijnlijk al lang vergeten! Maar ik het vergeef het jullie, als jullie mij ook willen vergeven dat ik al zo lang (1 JAAR!) niet heb geschreven!
In de tijd dat ik niet heb geschreven is er veel gebeurd, ik studeer op het moment en daarom heb ik een onwijs druk leven en was ik Quizlet bijna vergeten! *Schaam Schaam!*
Maar ik kreeg laatst een mailtje van Quizet! Wonder boven wonder las iemand mijn verhaal nog en liet een reactie achter. Dit zette me aan het denken, schrijven is altijd al een grote passie geweest. Echter heb ik het zo druk gehad dat het er helaas té weinig van komt! Maar dit mailtje kwam als geroepen!
Ik las opnieuw mijn verhaal en moest de hele tijd glimlachen! Dit is wat ik graag doe!
Daarom had ik besloten om verder te schrijven, en bij deze lezen jullie nu mijn hoofdstukje!

Veel plezier!

En zoals jullie weten hou ik van reacties! Ik ben zó benieuwd wat jullie er nog van vinden!

kusjes,
van mij!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Lill_me

    Yeaj je bent terug 😊
    So happy dat je verder gaat
    En dit is sws weer een top hoofdstuk
    You're the best

    9 jaar geleden
  • jolientje432

    Wauw ik ben echt blij dat je terug bent x
    Geweldig hfst xx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen