Foto bij || 2

"So kids how was your day?" "Fine," antwoorden we allebei. "Miss Mitchell still trying to teach you as you're walkig out of the door?" ik lach, maar alleen omdat het ook de waarheid is, "If she didn't, she woudn't be Miss Mitchell." Mijn moeder kijkt me aan via de achter uitkijk spiegel, "How'd your grades end up for the year?" vraagt ze dan. "Straight A's mom, as if they ever change" het laatste mompel ik in de hoop dat ze het niet hoort, maar Michael hoort het wel. Mijn cijfers waren al A's sinds ik zowat geboren ben, vooral omdat als ze dat niet zijn mijn moeder me huisarrest zou geven. "Very good, hun! Michael what about you?" "Mostly A's, i got a B i Biology and Algebra 2," vertelt hij haar doodnormaal. "That's good!" zegt ze hem.
"What are your plans for today?" vraagt ze weer aan Michael. "Uh, Taylor and I are going to hang around the pool for a while," ligt hij haar in. "Sounds like a good way to start off your summer!" en eindelijk stopt ze met vragen. "Oh, Taylor" Nope, nog niet klaar dus. "Your new suit came in the mail today. I put the box on your bed," zegt ze dan terwijl ze me weer aankijkt via de spiegel. "Alright, thanks," ik knik.

De autorit was bijna over en ik had het gevoel alsof we 'twenty quistions' wel een 30 keer hebben gespeeld. Ik pak mijn telefoon en open mijn twitter app. Zodra ik scrol langs mijn timeline kom ik een tweet van Michael tegen.
@MichaelGClifford: Do the questions ever stop?
waarop ik antwoord: @MissTaylor: @MichaelGClifford try to live with her! #Struggle
Ik kijk naar de voorste stoel en kijk hoe hij de notificatie binnen krijgt. Wanneer hij het leest lacht hij.
@MichaelGClifford: @MissTaylor I think i'll pass. Knowing she's my futere mother in law is enough (;
@MissTaylor: @MichaelGClifford if i ever get into a big fight, i'll be sure to let her know how much you love her!
@MichaelGClifford: @MissTaylor you wouldn't.
@MissTaylor: @MichaelGClifford but i would (;


Hij draait zich naar me om met een speelse grijns op zijn gezicht en schut snel zijn gezicht. Hij draait zich weer terug in de stoel en dan begint mijn moeder weer. "Did i miss something?" vraagt ze. Beide lachen we, "No, mom, not a thing," Ik lach nog eens terwijl ik de auto uit probeer te komen. Ik begin met het lopen richting mijn huis en Michael gaat naar die van hem. "I'll be over in like twenty minutes!" roep ik hem nog na. Een van zijn duimen gaat omhoog en dan gaat hij door de poort.

"Honey, i don't get why you don't just date him. He's such a nice boy! Your father and i love him as if he was our own, and you guys get on so well!" Altijd. Echt altijd doet ze dit. Iedereen wilt dat ik met Michael date, en zoals ik al eerder heb gezegd, ik zou er voor moorden om die gevoelens voor hem te hebben, maar simpel als het is, ik heb ze gewoon niet. "Mom, i don't want to talk about it. Plus, i've already told you a hundred times why," antwoord ik terwijl ik de voordeur open maak. "I know, i'm sorry." haar toon is teleurstellend maar ik negeer het.

Ik doe mijn schoenen uit en ga richting de keuken om een flesje water te pakken. Ik twijfel of ik ook nog een appel moet pakken maar dan bedenk ik me dat ik er waarschijnlijk een eet bij Michael. Ik pak mijn tas en schoenen uit de gang en loop naar mijn kamer. Mijn moeder moest zeker thuis zijn geweest in haar pauze want het huis is schoner dan dat het normaal is. Mijn gedachtes zijn verzekerd zodra ik de kleren in mijn kast zie liggen. De blauw met beige strepen op de muur waren mijn moeders idee- waar ik haar nog steeds niet voor heb vergeven. Mijn vloer is hardhout en al mijn meubels zijn een net wat donkerdere tint dan wit. Ik kijk naar mijn bed voor mijn nieuwe zwemkleding, maar het enige wat ik zie is mijn blauwe deken. Ik kijk naar mijn nachtkastje maar ook daar ligt het niet. Zodra ik naar mijn bureaustoel kijk zie ik daar het pakketje liggen. Op dit pakketje heb ik veelste lang moeten wachten, maar zodra ik de bikini in het echt zie, was dat het zeker waard. Het strapless witte topje heeft een strik van de ene kant van de bikini, tot de andere kant. dit maat het net wat meisjes achtiger maar toch erg simpel. Het blauwe broekje heeft een bloemetjes design. De deal online was dat je niet alleen je bikini kocht maar er ook nog een leuk cadeautje bij kreeg.
Nog een plastic zak zit aan de onderkant van het pakketje. Als ik het openmaak zie ik dat het een soort van lang basketbal shirt is dat over de bikini heen moet. De mouwen zijn in dezelfde print als het broekje en de rest van het shirt is wit. Op de achterkant staat nog een grote 42, ook dit is weer in hetzelfde bloemen printje.
Ik doe mijn schoolkleren uit en doe mijn nieuwe bikini aan. hij zit echt perfect. Als ik ook het shirt aandoe zit het helemaal mooi. Ik doe geen moeite om ook nog schoenen aan te doen, het is maar 10 meter lopen. Ik pak wel een handdoek en doe deze over mijn schouder, klaar om te gaan!

Ik doe de poort open dat tussen onze huizen zit en ik kan zien dat hij aan het zonnen is. Als je hier woont is het raar om mensen zoals Michael te vinden, nog witter dan Casper het spookje! "Could you get any whiter?" grap ik dan als ik in de stoel naast hem ga zitten. "You know i can" zegt hij dan. Ik sta op en ga achter mijn stoel staan. Ik doe het shirtje uit en gooi deze, samen met de handdoek over de stoel. "I'll be right back, going to turn on some music!" Michael's huis is nieuwe dan die van mij en heeft een hard stereo systeem dat de muziek hard zal afspelen in de tuin. Ik plug mijn telefoon in en zet hem op shuffle.
"Taylor can you grab me a soda?" vraagt hij als ik bij de deur kom die naar de tuin lijd. "Yh sure, do you care what kind?" "Suprise me!" en met dat loop ik richting de keuken. Ik pak een cola uit de koelkast en loop weer terug. "Here you go," zeg ik als ik het op zijn borst leg. "Holy shit that's cold!" Schreeuwt hij nog net niet uit zodra het koude zijn huid aanraakt. "Well, it did just come out of the fridge.." antwoord ik.
"And to think i ordered pizza for you!" "My favourite kind?" "Yup, but now you don't get any!" hij komt omhoog en gaat op het randje van het zwembad zitten. Ik volg hem en ga naast hem zitten. "But Mikey, you're my favourite person in the world, please," ik zet puppy ogen op en hang aan zijn schouder. "Fine. But only if you stop doing that face, it's creepy," lacht hij. "Hey! That face got me whatever i wanted since i was like seven!" Ik sta op en ga terug naar de stoel. Maar nog voordat ik kan zitten, voel ik zijn arm om mijn heup. Dit. Is. Niet. Goed.

Reageer (1)

  • AshKing

    Je schrijft echt heel mooi!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen