HOOFDSTUK 5 Britt
Trrriiiiiinnnnnnggg! Ik schrok wakker, het was mijn weker maar. Ik sta op, shit ik moet weer naar school. Ik keek ik mijn kast en kies een blauw jurkje uit. Voor make-up heb ik niet veel tijd meer. Ik doe snel wat mascara en lipgloss op, en ga naar beneden. Ik pak een appel, geef mam een kus, pak me fiets en ik ga snel naar school. Ik heb geen vader meer, die is toen ik een baby was overleden. Dat zegt mijn moeder tenminste. School lijkt eeuwig te duren. Trrriiiiiinnnnnnggg! Yes! Pauze! Ik loop meteen naar Rikkie, Joyce en Lily toe. Rikkie heeft blond half lang krulhaar en Lily is pas echt leuk om naar te kijken. Ze is niet bijzonder ofzo, maar ze heeft een heel vrolijke uitstraling. Als ik naar haar kijk word je meteen vrolijk. ‘Hey meiden.’ roep ik. ‘Hoi’ roepen ze in koor. ‘Deze school is saai.’ zeg ik. ‘Ja, ik wil naar een andere school.’ zegt Rikkie. ‘Dat zal niks helpen, alle middelbare scholen in Nederland zijn saai’ zegt Joyce. ‘En ik zou jullie te veel missen.’ zegt Lily. Typisch iets voor Lily om dat te zeggen. We lopen naar de kantine. Dat voedsel daar is echt oneetbaar, Daarom heb ik altijd mijn eigen lunch mee. Opeens komt kim naast ons zitten. ‘Wat moet je.’ zegt Joyce. Kim lacht en zegt: ‘ow niks hoor.’ ‘Ja vast’ zeg ik. ‘Oke ik heb een aanbod voor jullie, als jullie naar Amerika verhuizen zet ik dit filmpje niet op youtube.’ Ze laat een filmpje zien waart we alle vier heel vals aan he zingen zijn, en waar we ook nog raar bij dansen. ‘Hoe kom je daar aan.’ ‘daar gaat het niet om. ‘wat wil je van ons.’ ‘Ik wil naar het concert van Justin Bieber, regel dat maar’ zegt ze en ze ging weg. ‘die zijn al uitverkocht.’ zegt Lily. ‘Heb jij daar geen kaartjes voor?’ vroeg ik aan Lily. ‘Ja maar die ga ik haar niet geven zegt ze.’ ‘Kom op zeg, wil je dat dat filmpje op youtube komt?.’ ‘Nee.’ ‘Toe nou.’ ‘NEE.’ ‘Wat ik erger, dat iedereen denkt dat we idioten zijn of niet naar die stomme Justin Bieber!’ ‘oke, maar ik wil wel nieuwe kaartjes voor het volgende concert van jullie.’ Zei ze. ‘Oke.’ Roepen we allemaal in koor. ‘Hoe komt ze aan dat filmpje?’ Vraagt Joyce. ‘Wedde dat ze ons volgt.’ zegt Rikkie. ‘ja, ze is ech……………..’ verder kom ik niet want de bel gaat. We rennen snel naar onze les. OMG dit mag je geen rekensommen noemen, zo moeilijk is het. willen ze dat we Einstein worden ofzo. Precies op dat moment krijg ik een briefje van Joyce.


school=saai :(


‘Dames! Geen briefjes’ zegt onze leraar Egels, en hij onze mijn kant op
ik schuif snel het briefje onder mijn schrift mara het is al te laat hij heeft het al gezien
:

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen