Foto bij Mother??

Will pov.

Ik kon het niet geloven. Wat deed Tilda Swinton hier nou in een witblauwe jurk en een bontmantel? Wacht..neen, dat kon niet. Echt niet dat we in Narnia waren. Felicia keek van mij naar haar. 'Will,' fluisterde ze nog wat bot,' Ken jij haar?' Maar voor ik kon antwoorden, zei zij iets. De vrouw die Tilda was, volgens mij dan toch. 'Felicia, liefje. Je weet toch wie je bloedeigen moeder is, zeker?' zei ze glimlachend en ging naar haar toe. Zij deinsde terug maar kon niet ontsnappen aan Tilda's? knuffel. 'Jadis, mijn koningin,' zei een hese stem achter haar. Ze draaide zich om. Een dwerg met rimpels en een donkergrijze baard knielde. 'Maugrim, het hoofd van onze politie heeft de faun Tumnus gearresteerd. Zoals de zoon van Adam zei, heeft hij een mensenkind gered. Hij is hier, de faun Tumnus.''Goed werk,' zei ze ijzig,'Ik kom zo.' En na een kort knikje ging hij weg. 'Dag William, mijn zoon,'zei ze opeens uit het niets en knuffelde me bijna plat,'Mam moet even zaken gaan doen.' Ja Will, nu moet je dus even gaan acteren. 'Oke mam,' zei ik met een glimlach,'Kom snel terug.''Tuurlijk, liefje,'zei ze glimlachend en gaf Felicia een knuffel die zo te zien niet zo goed kon doen alsof ze het wilde. Daarna wandelde ze weg, met haar lange witte jurk die over de grond sleepte. Felicia keek me aan maar zei niets, helemaal niets. Opeens schoot er een rilling over mijn rug en werd alles duidelijk. 'We zijn in Narnia!''Wat?''Snap je het dan niet? We zijn in Narnia.' 'Oh..my..god,' mompelde Felicia met grote ogen en plofte in een zetel van ijs neer,' Je hebt gelijk. En we zijn de kinderen van de witte heks.''Maar dan..,' ik fronste mijn wenkbrauwen,'Dan zijn Gill en Bill bij de Pevensie's.' Het bleef een tijdje stil en we dachten alletwee na. Verschillende dingen schoten door mijn hoofd. Gill was misschien bij Peter. Mijn personage.. maar wat als ze dacht dat hij mij was? Dan.. neen. En ik kwam tot de conclusie dat ik deze tijd wel heel veel zou moeten acteren tegen Jadis en dat Felicia hier mijn zus was.. 'Kom,' zei Felicia die opeens rechtstond,'We moeten die faun helpen!

Reageer (3)

  • HARREH

    Hahaha, dit is echt geweldig.

    1 decennium geleden
  • Eef95

    waaaaaaaat moeder:((

    en Will is Felicia haar zus. Dat wordt nog grappig.
    Ze kunnen in ieder geval een ding dat broers en zussen moeten kunnen en dat is ruzie maken xD

    gelukkig kan Will goed acteren *slijm slijm*

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Lioness

    TOF!!

    snel verder xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen