The new one. Ik doe er wel veel deze keer x|. Maar klant is koning xD!

Feeling different emotions.
Ik word uit m'n dagdroom gewekt door Skittles. Hij wil blijkbaar eten. Ik loop naar de keuken en open een blik voer voor hem en giet het allemaal in z'n eetbakje. Ik ga terug op de bank zitten en begin na te denken. Als Edward het uit zal maken met Bella, zal ze natuurlijk op wraak zinnen. Maar veel zal ze me niet kunnen doen, of wel? Ik besluit eens met Edward te gaan praten en doe m'n lange jas aan. Ik ren op m'n allersnelst waardoor ik op 10 minuutjes aan z'n huis ben. Ik besluit te kloppen,want als die Bella er is krijg ik het waarschinlijk aan de haal met d'r. Ik zie de lieve glimlach van Alice in de deuropening en ik lach terug."Ik kom toch niet ongelegen he?"Ze schudt lachend haar hoofd en laat me binnen."Waarom ben je hier eigenlijk? Niet dat het geen leuke verrassing is hoor!""Wel, ik zou even met Edward willen praten. Als die Bella er natuurlijk niet is.""Geloof me Bella komt alleen overdag, want Rose zou d'r al zo willen aanvallen."Ik lach even en ga mee naar de living. Daar kijkt meteen Edward me glunderend aan."Edward, zou ik je even kunnen spreken?" Edward stelt zich meteen recht en komt naar me."Kom we gaan naar m'n kamer. Daar zijn we alleen."Ik volg hem als een schthondje z'n kamer in."Waarom kwam je eigenlijk?"vraagt hij met een lieve lach."Wel, ik heb me een hele tijd zitten afvragen hoe je het gaat doen met Bella. En als je het dan uitmaakt voor mij, of ze al dan niet op wraak zal zinnen, uit jaloezie.""Jou zal ze niks kunnen doen, daarvoor ben je nu eenmaal te sterk, maar ik zal proberen uit te leggen dat het niet alleen is omdat ik je graag heb."Z'n goudbruine ogen staren me aan. En zachtjes breng ik m'n lippen naar de zijne. Meteen voel ik z'n tong m'n mond binnen dringen en z'n handen op m'n heupen rusten. Na een lange tongzoen besluit ik door te gaan. Ik moet morgen nog gaan werken en het is inmiddels al bijna ovhtend. Voor ik de deur uitga geef ik Edward nog een zacht kusje en vertrek naar huis. Ik begin me om te kleden en zie dat het al na zesse is. snel de auto in en naar m'n werk. Met Edward in m'n hoofd zal m'n dag wel goed gaan.


Xx.

Reactietjeuhn!!

Reageer (1)

  • xJonasHotel

    Wauw !!

    Snel verder hoor !!


    Xx


    Megan (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen