(no subject)
We zaten in het vliegtuig, ik had net wat eten besteld en wat drinken. het was 12 uur s'nachts. Ik was super moe! nog 6 uur! ik had er helemaal geen zin meer in...maar ik probeerde positief te denken en dacht gewoon hoe leuk het zou worden als we er waren. Eindelijk viel ik een beetje in slaap, maar plots bewoog alles,ik werd wakker en zag alle mensen om me heen geschrokken kijken, wat was er aan de hand?! ik dacht even dat het vliegtuig neer ging storten ofzo, maar de piloot zei door de luidspreker dat we boven een grote vulkaan vlogen en dat het gevaarlijk was om er boven te vliegen, omdat er hete lucht vanaf kwam stomen. gelukkig maar! ik was zo bang...toch vond ik het raar hoor, al die dingen...op een dag! Toch bleef ik er bij dat ik gewoon niet goed geslapen had en dat rare voorspellingen niet bestonden in dromen. hoopte ik. ik was nog steeds super moe en ik zag dat me ouders en mijn vrienden al sliepen. en voor ik het wist sliep ik zelf ook. DE VOLGENDE DAG: ik werd wakker van een stem: Het vliegtuig gaat over enkele seconden naar beneden. wow! had ik zo lang geslapen? in een vliegtuig nog wel...ik voelde dat we omlaag gingen en met een beetje gewiebel stond het vliegtuig op de grond. alle mensen gingen naar de uitgang. buiten gingen we allemaal bij elkaar verzamelen en mijn vader pakte alle koffers uit een kar. ik zag de mooi heldere zee. Wauw! wat had ik zin in deze vakantie zeg! ik zag dat mijn vriendin super moe was. zou ze niet geslapen hebben? ik voelde me klaar wakker. en had zin om naar onze vakantiehuisjes te gaan. maar plots voelde ik een harde dreun tegen mijn hoofd, en toen ik mijn ogen open deed, zag ik mijn ouders over me heen gebukt staan. ik lag op de grond! maar...was ik nou net flauwgevallen? ik probeerde op te staan, maar het leek wel of ik me niet kon bewegen. en ik was duizelig! ik hoorde allemaal stemmen om me heen. en voor ik het wist tilde ziekenhuismannen me op een brancard, Wat was er in godsnaam aan de hand??? ik snapte er niks meer van...en ik kreeg heel vaag het idee, dat die dromen toch iets betekende. of niet dan...ik merkte dat we weg reden en ik wist eigenlijk niet of ik nou wakker was of niet...maar ik voelde me heel licht in mijn hoofd worden...
Reageer (1)
Kan nooit goed zijn dat ze zovaak flauw valt..
9 jaar geledenMisschien maar goed dat mensen het nu hebben gezien.
De story lijkt me leuk! Ik neem een abo
Snel verder!