Page 10
Ik zat me net te realiseren dat ik jullie niet ken
Jullie kennen ons ook niet. Nou.. De meeste dan..
Maar oke Hallo naar iedereen die dit leest
Hope u like it
~ XxNikita
Lief Dagboek,
Alles doet pijn. Hoe dat komt?
Kayla heeft roddels verspreid over dat ik haar zogenaamd heb geslagen. Na school kwam er een hele groep op me af om me even duidelijk te komen maken dat ik haar niet nog eens moet slaan, zonder medelijden sloegen ze op me in.
Het krakende geluid wanneer hun voet of vuist mijn lichaam raakte leken ze niet te horen. Toen Niall de school uit gerent kwam en schreeuwde dat ze moesten stoppen stopte het pas. Iedereen rende weg en Kayla kwam gespeeld bezorgd naar ons toe lopen. Ze hielp Niall om mij te tillen maar ik zag de haat in haar ogen branden. Ik lig nu in het ziekenhuis proberend een beetje leesbaar te schrijven met arm in het gips. Oja! Ik zal je vertellen wat de schade is : een gebroken arm een gekneusde voet en teen een gescheurde lip een gekneusde rib en vooral heel veel paars/blauw/gele plekken. Het probleem waar ik nu mee zit. Nou eigenlijk 2.. is dat ik niet genoeg geld heb voor de ziekenhuiskosten en dat ze hier in de gaten houden wat ik eet nadat Niall een opmerking had gemaakt over hoe "Licht" *uhumm* ik wel niet was.
Over Niall gesproken, hij komt hier elke dag. Elke dag. En dan neemt hij heel veel eten mee. Alsof ik daar zin in heb. Als ik heb gegeten moet ik er minstens een half uur blijven zitten voordat ik naar de wc mag. Jammer voor hun is het grootste deel dan nog niet verteerd en spuug ik erna alles zo er weer uit. Gek genoeg heeft hij het nog nooit gemerkt. Het nadeel is dat omdat ik alleen maar lichter werd en ze er niets van snapte steeds meer te eten kreeg. Ik probeer hier zo snel mogelijk weg te zijn. Ik vind het wel genoeg zo. Ik lig hier inmiddels al 4 dagen. Hoe ik dat overleef? Dat doe ik niet. It's a white hell.
Lots of love,
Eleana
Er zijn nog geen reacties.