Things will never be the same again... { Cristiano Ronaldo and Fernando Torres } --> 31
Je loopt terug naar binnen en je gaat jezelf ook klaar maken. Niet veel later gaat de bel. Wanneer je opendoet zie je Charlie staan. “Owh ik ben juist, is niet makkelijk te vinden met al die villa’s hier in deze buurt”, hij grijnst. Je moet er ook wel om lachen. Jullie lopen naar buiten toe. “Zullen we al maar meteen doorlopen naar de merkwinkels?”. “Owh! Jij bent echt erg vandaag!”. “Tjah dat deed jezelf, je vroeg om met Charlie mee te gaan en niet met de charmeur”. “ja oke, ma Charlie zelf is ook geen sukkel die de hele tijd zo’n irritante opmerkingen maakt”. Charlie lacht, “Oke je wint, maar het is ook wel fijn dat je dit zegt”. Jullie hebben een leuke dag in de stad, jullie hebben veel gelachen en kunnen bijpraten.
“De dag is wel vlug voorbij gegaan”. “ Ja zegt dat wel, ik vond het wel leuk, dit was al geleden sinds dat we…”. Je kijkt Charlie aan en je knikt, jullie verstaan elkaar al zonder de woorden uit te spreken. Er val dan even een stilte. “Heb je zin om nog iets te gaan eten?”. “Owh dat gaat nu moeilijk, Cristiano weet er nu niets van en hij moet ook nog eten”. “Owhnee, ik begrijp het wel”. “Maar je mag wel blijven eten, teminste als je dat wil”. “Lijkt me wel leuk, maar vind Cristiano dat niet erg?”. “Nee, dat denk ik niet”. Charlie fluit wanneer hij in de woonkamer komt “Wat een huis!”. Je moet erom lachen. “Wil je wat drinken? ,en je loopt naar de keuken toe. Niet veel later, wanneer je klaar bent met het eten, gaat de bel.
Cristiano’s pov…
Je geeft haar een zoen “Ja, ik was m’n sleutels deze morgen vergeten” en dan haal je de bos rozen vanachter je rug vandaan. Ze kijkt je verwondert aan “Owh is kei lief van jou!”, ze geeft je een zoen en pakt je dan vast. Dit zijn voor jou nu de mooiste momenten van de dag. Samen lopen jullie naar de woonkamer toe. Je verschiet wanneer je Charlie op de bank ziet zitten. Hij draait zich om naar jou “hey Cristiano”. “Charlie blijft eten, dat vind je toch niet erg?”, je kijkt in haar lieve gezicht en knikt dat het niet erg is.
Er zijn nog geen reacties.