Sta je ook op?”. Je wordt uit je gedachten gehaald . “Ja”. “Oke”, hij geeft jou een zoen. Jullie staan op en gaan jullie klaarmaken.

Twee dagen verder…
Jij en Cristiano hebben net ontbeten, hij loopt naar boven toe om zijn sporttas klaar te maken. Jij bent bezig met de tafel af te ruimen, wanneer je je gsm hoort trillen op de tafel, je draait je om en neemt je gsm.

Hey *jij*, heb je al plannen voor vandaag? Zin om te gaan shoppen met de charmeur =p? xX Charlie

Je moet er wel om lachen.
Mhmmm…. Met de charmeur niet, maar heb wel zin om met Charlie te gaan shoppen ;D Xx *Jij*

Haha! Ik kom je over een half uur halen, tenminste als ik je adres krijg.

Uhm… daar moet ik nog eens goed over nadenken :D

Naja dat moet jij weten, er rijden natuurlijk ook bussen, die propvol zitten, naar de stad en je hebt ook nog je fiets, heel sportief van jou =P

Bij nader inzien :D * adres van jou en Cristiano*

Je legt je gsm net terug op tafel, wanneer Cristiano weer de keuken inloopt. “Ik moet gaan trainen, ik had graag nog vrij met jou gehad, Sorry”. “Dat geeft niet, je moet dat erbij nemen als je met zo een goede voetballer hebt”. Hij lacht “Wat ga je doen vandaag?”. “Naar het stad…”. “Ah , met Joyce weg, had het eigenlijk al kunnen weten”, zegt hij voor je kan uitspreken. “Uhm nee… met Charlie”. Dan gaat Cristiano’s gsm. “Met Cristiano… owh… nee nee geen problem, ben zo daar”. Hij steekt zijn gsm terug in zijn zak. “Ik moet nu door, moet Kaka nog langs gaan halen, hij heeft problemen met zijn wagen”.

Hij pakt je stevig vast en geeft jou een zoen. Hij kijkt je indringend aan “Ik hou ontzettend veel van jou, vergeet dat niet”, hij geeft je nog een zoen en loopt dan de keuken uit, richting de voordeur. Je loopt hem rap achterna , je ziet hem bijna wegrijden. “Cristiano!”. Hij rijd terug naar voor, je loopt naar hem toe. “Ik hou ook ontzettend veel van jou”. Hij grijnst, geeft je nog een zoen. Hij ziet er nu meer gerust uit en rijd weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen