Foto bij Things will never be the same again... { Cristiano Ronaldo and Fernando Torres } --> 29

“Tuurlijk wel, hoe kom je daarbij?”. “Omdat ze er op deze avond niet bij is of moet ze nog komen?”. *kuch kuch* Je ziet hem Joyce doordringend aankijken. “Joyce, ben jij dat?”. Je moet lachen “En dan zeg jij iets van mij”.

Cristiano’s pov….
Je komt terug van het toilet, je oog gaat weer onmiddellijk naar haar. Maar dan zie je die gast bij haar staan. Kan hij haar nu écht niet met rust laten?!! Nu zal je het hem zelf eens duidelijk maken! Je versnelt je passen, je voelt je weer koken vanbinnen.

Jouw pov….
Je merkt plots dat Cristiano achter jou staat en je stevig vastpakt. “owhja Charlie, dit is mijn vriendin Cristiano en Cristiano, dit is Charlie”, ze knikken naar elkaar. Je voelt dat Cristiano je nu iets losser vasthoudt. Je vind het wel lief dat hij je zo beschermt en je kruist je vingers door de zijne.

Charlie’s pov…
Je ziet zijn strenge blik verdwijnen, wanneer ze jou heeft voorgesteld. Je vind het best wel leuk, in Amerika kwam je niet zoveel mensen tegen met dat Zuiderse temperament, daar was jij één van de uitzonderingen. Je zou best wel goed met hem kunnen opschieten, denk je, tenminste als hij dat toelaat….

Enkele uren later liggen jij en Cristiano in bed. Hij is best wel stil, hij draait zich dan om naar jou “Hoe ken je die Charlie, want hij is toch een paar jaar ouder dan jou?”. “ Ja hij is 21…”. Je twijfelt of je hem wel alles moet zeggen, je merkt nu al aan Cristiano dat hij hem niet echt moet en dan moet hij hem waarschijnlijk nog minder, maar als hij er later achterkomt, zal hij denken dat je het verzwegen hebt om een reden en dan wil je ook niet dat hij dat denkt. “… hij uhm is mijn vriend geweest…”.

Cristiano trekt grote ogen op. “Owh”. Je merkt dat hij het niet wil laten opvallen, maar zijn ogen zeiden genoeg. “Maar ik ben nu jouw vriendin hé” en je lacht naar hem. Hij grijnst “Als je dat maar weet”. Je moet ook lachen en trekt hem met zijn ketting naar jou toe en geeft hem een zoen, dat niet veel later uitloopt tot een tongzoen.

*Biep biep*. Je hoort Cristiano dan de wekker afdrukken, die veel te vroeg afgaat na een late nieuwjaarsaovnd, maar jullie hebben vandaag een drukke dag. Eerst gaan jullie naar je moeder en je broer toe en dan moeten jullie naar het vakantiehuis van Cristiano zijn moeder, de hele familie zou komen. Als je er aan denkt is dat best wel eng. “Sta je ook op?”. Je wordt uit je gedachten gehaald . “Ja”. “Oke”, hij geeft jou een zoen. Jullie staan op en gaan jullie klaarmaken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen