Things will never be the same again... { Cristiano Ronaldo and Fernando Torres } --> 28
(Charlie op foto)
Het is ondertussen al nieuwjaarsavond, je bent weer samen met Joyce en Cristiano uit. Na een tijdje valt het je op dat een jongen de hele tijd jouw richting uitkijkt, het begint je zelfs te irriteren dat je hem zuur aankijkt. Cristiano ziet je zuur kijken en kijkt naar die richting “Is er iets?” “Het zal nu wel stoppen, denk ik” en je lacht naar hem. Cristiano lacht terug “Dat is goed, anders zorg ik wel dat het stopt”, hij neemt jou vast en geeft jou een zoen.
Wanneer Cristiano even naar het toilet gaat, zie je die jongen afkomen. Owhnee moet dat nu écht, had hij de hint nu echt niet door?! “Zo vroeger keek je me nooit zuur aan”. Je kent die stem ergens van, maar van waar, je kijkt hem nog eens goed aan. Wanneer je in zijn ogen kijkt weet je het, denk je toch “Charlie?”. “Ja het is dus toch waar wat ze schrijven, mensen die bekend worden vergeten de gewone mens”, hij grijnst. Je kijkt hem verontwaardigd aan en je port hem in zijn zij. Hij moet nog meer lachen “Ahhh kom hier”, hij doet zijn armen op, gaat naar voor en hij geeft je een knuffel.
Je laat hem weer los. “Hoelang zou het al geleden zijn dat we elkaar nog gezien hebben?”. “Mhmmm… sinds ik in het buitenland ben gaan studeren, dus 3 jaar geleden”. “Owh dat is best al lang”. Hij grijnst “ Dat kan je wel zeggen, maar je ziet er nog steeds knap uit, ik kon je meteen herkennen”. Je lacht “En jij bent nog steeds een even grote charmeur”. “Dat zal ik ook maar aannemen als een compliment, maareh is Joyce niet meer je beste vriendin?”. “Tuurlijk wel, hoe kom je daarbij?”. “Omdat ze er op deze avond niet bij is of moet ze nog komen?”. *kuch kuch* Je ziet hem Joyce doordringend aankijken. “Joyce, ben jij dat?”. Je moet lachen “En dan zeg jij iets van mij”.
Reageer (1)
foto
1 decennium geleden