Foto bij Things will never be the same again.... { Cristiano Ronaldo and Fernando Torres } --> 27

Je moet toegeven dat Joyce gelijk heeft, ze houd heel veel van hem. Maar daarvoor ga je hem nu niet plots wel moeten, je vertrouwt hem nog steeds niet, je hoopt dat hij haar nooit zal kwetsen, al heb je een voorgevoel van wel, maar je hebt haar beloofd, blij voor haar te zijn en dat zal je ook doen. “Owh ik ga je missen!” en ze pakt je stevig vast.

Cristiano’s pov..
Je ziet ze afscheid van elkaar nemen. Ze pakt hem stevig vast, je weet dat je dit niet kan tegenhouden, dat hij veel voor haar betekent, maar lang kan je dit niet aanzien “Uhm sorry, maar we moeten nu echt wel door, anders ben ik te laat voor mijn match”. Ze laat Fernando weer los. Niet veel later lopen jullie hand in hand weer de luchthaven uit.

Een maand later, jij en Joyce zijn allebei geslaagd en afgestudeerd. Je hebt besloten om eerst nog te werken in het schoonheidssalon waar je je stage hebt gedaan, je wil nog wat meer ervaring opdoen en sparen, om dan later je droom waar te maken, zelf een schoonheidssalon openen. Jullie waren jullie aan het klaarmaken voor het eindejaarsbal. “We blijven elkaar toch nog veel zien?”. “Tuurlijk! We zijn toch beste vriendinnen voor iets, niemand kan ons scheiden!” en je lacht, nu krijgt Joyce ook een lach op haar gezicht en ze geeft jou een knuffel.

Wanneer jullie klaar zijn lopen jullie naar beneden. “Wauw, wat zie jij er mooi uit!”, Cristiano geeft jou een zoen. “Jij ziet er trouwens ook goed uit Joyce”. Je vond het wel lief van Cristiano , Joyce heeft nog geen vriend, maar hij naam haar er altijd bij, zodat zij haar ook niet eenzaam zou voelen. Je hebt een geweldige avond met hen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen