4. The wolves
I never saw someone like her before. She looked like a girl I just to know.
12-04-1940
DagboekEsmé heeft gevraagt of ik nog in mijn dagboek schreef en tot mijn spijt moest ik bekenen dat ik daar niet meer aan gedacht had. Er is deze maand dan ook ontzettend veel gebeurt sinds we in Forks zijn komen wonen. Er leeft hier namelijk een weerwolven stam. Die honden regeren hier over het gebied alsof het van hun is. Maar wij zijn niet van plan ons weg te laten jagen. Wel is het al een paar keer tot een gevecht gekomen. Het is zelfs een keer zover uit de hand gelopen dat we Emmett hebben moeten wegdragen. Emmett! Waarschijnlijk de sterkste jongen die op dit moment in Amerika rondloopt.
De wolvenstam is vrij groot rond de 25 mensen die oorspronkelijk leefde als indianen en zichzelf de Quileute stam noemen. Slechts 3 van hun zijn weerwolven maar daardoor zijn ze nog altijd met meer dan wij. Hun leider Ephraim Black heeft haat ons. Hij schijnt vreselijk verliefd geweest te zijn op een meisje waar hij nooit samen mee heeft kunnen zijn. Ze is leeggezogen de wezens zoals wij. Monsters. Ik wou dat ik ook niet soms...
Ik wou dat ik niet het gevoel had dat ik me moest inhouden.
Ik wou dat ik niet altijd op mijn hoedde hoefde te zijn.
Ik wil lachen en rond rennen zoals ik vroeger deed zonder me in te houden.
Rosalie roept ik zal maar even kijken wat er aan de hand is.
EDWARD
Er zijn nog geen reacties.