Chapter thirty-seven
&mag ik eens 1 keer iets vragen,
ik wil zo veel reacties, [:
anders ga ik niet verder ;o
oké; toch wel maar ya know..
Iedereen heeft toch graag reacties? [:
Love y'all
Als ik gegeten heb, vraag ik geld en vertrek ik.
De cinema is 5 minuutjes van hier lopen, dus ik stap er naar toe.
Als ik toekom, zie ik Charlotte al staan, voor de grap, loop ik recht voorbij haar alsof ik haar niet eens ken.
Ze roept: HEEEY op een beetje een zielige toon.
Oh, sorry ik had je niet gezien! zei ik, en we schoten in de lag.
Oké, dus we kijken New Moon hea? zegt Charlotte
jup zei ik. Als we in de zaal zitten praten we bij in de zaal. Over Kerstmis, en wat nieuwjaar gaat worden enzo, en als de film begint, worden we stil. We zaten rustig naar de film te kijken, wanneer opeens 2 mensen de zaal binnenstormen.
Ik keek naar Charlotte, en deed; Huh?
Ze liepen naar boven, en we hoorden meisjes gillen. We wisten echt niet wat er gebeurde. Ze kwamen dichter en dichter, en 1 jongen had een bekende pet op.
JUSTIN! roep ik blij, en op de achtergrond hoor ik, CHRISTIAN!
Wat doen jullie hier?! zeg ik vol ongeloof
Suprise! riep Christian.
Justin kwam naast me zitten, sloeg een arm om me heen, en keek in m'n ogen en gaf me een kus, een lange kus.
Hij legde zijn hand op mijn been, en ik nam hem rond zijn middel vast en knufelde hem. Het was waarschijnlijk wel een schattig zicht. Toen de film gedaan was, liepen we met z'n vieren naar buiten en ik zeg tegen Charlotte: Gaan we naar het station?
Denk jij wat ik denk zegt Charlotte met een klein lachje
Ohjaa, ik denk wat jij denkt
Fotookot!
Ik en Charlotte beginnen te lopen, en de jongens weten niet wat er gebeurt, dus ze lopen ons gewoon achterna. Ik stap in het kleine hokje, en al snel komen ze erbij, ik roep: Shitt, C! Je verplettert mij! Ahw! waardoor iedereen moet lachen, en ik roep nog eens; Kunnen ze dit kot niet wat groter ontwerpen?!
Het is niet gemaakt om er met z'n vieren in te zitten héa! zegt Charlotte.
Oké, zwart wit foto? zeg ik
Jup, zegt Charlotte weer, en ik steek er geld in.
Het is uiteindelijk een mooie maar grappige foto geworden, Justin kust me op m'n wang, en ik sta er met men mond open en m'n had voor m'n mond vol verwondering op.
En Charlotte en Christian geven elkaar een kus.
Whojo, geweldig! roept Justin,
Ik zal hem thuis wel een paar keer afrinten okay?
En ik omhels Justin.
Reageer (9)
haha jaa ik houd ook van reactie`s ja(yeah)
1 decennium geleden
1 decennium geledenikhouvanyoustorymaardatweetjedenkikalmeidjebentsuperjemoetschrijfsterwordenDat filmpje is supergrappiggg
1 decennium geleden[ van die foto ]
x
& ik trek met myn vriendinnen ook altyd fotos in zo van die fotohokjes en dan verpletteren we elkaar ook ;'D
veder?
1 decennium geledenjij moet verder!(:Y)
1 decennium geleden