Dankwoord.
Beste deelnemers, abo’s en lezers van de 5SOS Quizlet awards,
Jullie hebben vijf weken lang kunnen stemmen op jullie favoriete verhalen en ook nu weer zijn er 10 mooie winnaars uitgekomen! Nogmaals gefeliciteerd allemaal!
Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie enthousiasme en voor al het stemmen! Beide Awards waren een enorm succes en dat maakte het alleen nog maar leuker voor mij om te doen. Alle tijd die ik erin heb gestopt was het dubbel en dwars waard!
Special thanks to HarrysWife voor het helpen met deze awards, I love you <3
En natuurlijk iedereen die verhalen genomineerd heeft en gestemd heeft, hartstikke bedankt voor het mee doen!
Ik hoop dat jullie het net zo leuk vonden als ik (:
xx PrimRue
Reageer (4)
You did great!
9 jaar geledenDankjewel voor het stoppen van tijd in deze awards, het loonde echt! Het is weer helemaal in orde gekomen toen het even uitelkaar viel, want dat heb jij met je doorzettingskracht voorkomen. Nogmaals, dankjewel!
9 jaar geledenAaaaahwww, geen dank meis!
9 jaar geledenI love you too!
Zoals ik al vaker heb gezegd ik vind het echt super dat je dit allemaal gedaan hebt!
Je bent een echte doorzetter en ik ben blij dat ik alles zo mooi heb kunnen volgen.
Het was geweldig om mee te maken hoe druk je ermee bezig was en hoeveel je jezelf hiervoor ingezet hebt.
Ook al zat het op het begin een beetje tegen,
je bent een geweldige meid en je bent er helemaal zelf uitgekomen.
Ik vind het nog steeds ontzettend knap en sportief hoe je het hebt opgelost en uiteindelijk heb je toch een eerlijke uitslag.
Je hebt iets moois in elkaar gezet Celine,
ik ben trots op je en ben dat ook alsjeblieft op jezelf.
En maybe een editie 2?xxxxxx
Heel erg bedankt voor het leuke idee en het organiseren van deze Awards
9 jaar geledenHet is allemaal super goed verlopen en ik heb echt het idee dat de winnaars ook gewonnen hebben door de eerlijke stemmen en niet door vals spel.
Ook wil ik je bedanken voor het zoveel tijd in deze Awards stoppen, want het is niet zomaar iets!