I fell for you ~193~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
ZEMOETENGAANSLAPENINDEBOOMHUT
9 jaar geleden*zucht ongeduldig en tikt op het volgende hoofdstuk
dit is het laatste hoofdstuk van deze storie
AAAAAARGH
Beterschap xx
Ps: ik krijg net van mijn moeder een paarse wortel, vet lache joh! (En lekker, huj smaakt wel anders dan oranje wortels)
Hahaha uiteraard oh dat is niet fijn, veel beterschap! Dumbledore die Sev helpt ik zie het al voor me...
9 jaar geledenTop hoofdstuk, snel verder!
Gilderoy bemoeit zich er nog niet mee dat zegt niet dat hij het niet gaat doen... GRRRRRRRR HATE FOR GILDEROY!!!!
9 jaar geledenOeeh perkie gaat sevvie helpen... dat belooft wat... ik ben nieuwsgierig naar de rest....
Auwwie gebroken ledematen zijn niet zo prettig... daarom als kado een kudo!!
Hihi, dit hoofdstuk is weer eens geweldig!! Stel je voor, Dumbledore die gaat helpen. Echt, ik weet niet hoe je het verzint, maar het is echt geweldig!!
9 jaar geledenEn auw, klinkt erg pijnlijk. Hopelijk gaat het snel beter!!
Ohhh ik heb nog nooit iets gebroken en ben echt onhandig af en toe . Sterkte met je hand hopelijk is het snel beter.
9 jaar geleden