I trust you
Het was al laat toen ik mijn telefoon hoorde afgaan. Fronsend keek ik op. Wie kon dat nouweer zijn? Ik bedoel, wie stuurt er zo laat nog een smsje? Ik deed mijn mobiel aan en toetste het vier cijferige pincode in. Je raad vast wel wat mijn code was: 1996. De geboortedatum van Jayden. Ik keek op het schermpje wie het was. Het leek alsof mijn hart even stil stond. Thomas... Thomas smste mij?! Met trillende vingers tikte ik op zijn naam. '' Ik ben nog niet klaar met jou, ik weet nog steeds waar je woont Anna!'' Mijn ogen rolde over de letters. Ik kreeg het warm van binnen. Wat was hij van plan?!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (1)
Shit...
1 decennium geledenGeen condoom gebruikt...
Woepss.
Wedden dat ze zwanger word.
Die mensen hebben altijd die bad karma
Mini Jaydens zijn wel cute maar hij is pas 18!!
Das beetje jong.
En Thomas... heb jij niks beters te doen? Bijvoorbeeld een beitel kopen om Suzanne te helpen met haar make up eraf te halen? Ofzo?
Of nog belangrijker... een leven gaan zoeken.
Gewoon wat tips...
Ze moet die sms aan Jayden laten lezen, die beschermt haar wel
Kudooo!!
Snel verder!!