Nash pov:
ik word wakker en Cameron is er niet. Wat best raar is want hij is niet iemand die heel vroeg opstaat. Ik ga maar met moeite uit m'n bed. Ik ga naar de badkamer en poets m'n tanden. Nadat loop ik naar m'n koffer en pak m'n zwarte inmiddels verslete Vans, ripped jeans, rode houthakkers blouse & een shirt. Ik trek het aan en loop de hotel kamer uit en besluit om naar de eetzaal te gaan om wat te gaan eten.

Ik zie Shawn en ga bij hem zitten. Hij is een liedje aan het schrijven. 'Something Big' heet het. * "Leuke tekst." "Bedankt." zegt hij. "Wil je een stukje voordoen hoe het moet klinken?" Vraag ik.
"Is goed.
Play the lotto you might win it
It's like 25 to life so you bust out of prison,
Something's in the air
Something's in the air
It's like that feeling when you're just about to kill it
Take your last shot you know you're going to hit it
Something's in the air
Something's in the air
Woah Ohh
Something big I feel it happening
Out of my control
Pushing, pulling, and its grabbing me Feel it in my bones

"Wow... That was amazing" zeg ik misschien een beetje te hard want sommige mensen zitten me heel raar aan te staren. "Bedankt " zegt Shawn.

Nadat ik eten heb gehaald en Shawn ondertussen al weer naar z'n kamer is gegaan ga ik weer zitten en eet ik rustig m'n eten op.

Shawns Pov:
"Ik ga weer naar m'n kamer is dat goed?" Vraag ik aan Nash. "Ja is goed" zegt hij. Ik loop de zaal uit en neem de lift naar de 7e verdieping. Als ik uitstap zie ik Cameron. Ik loop naar hem toe en vraag wat hij zo gaat doen want ik zie aan hem dat hij iets van plan is. "Uuhm ja... Ik ga samen met een paar mensen weg." Zegt hij een beetje verlegen. "Laat me raden.. Met Melanie?" Zeg ik met een smirk. "Ja.. Hoe weet jij dat? Zit je me te stalken ofso?" Zegt hij lachend. "Ja omg ik ben je grootste fan Cam ik weet waar je woont trouw met me" ik kan me lach bijna niet meer inhouden. "Nee, ik zie je wel naar dr kijken hoor jullie zouden echt een cute couple zijn" zeg ik. "Uuhm bedankt denk ik.." En hij loopt gelijk weer weg. Ik weet nu wel zeker dat hij iets gaat doen met Melanie.

Nash pov:
Ik ben klaar met eten en ik besluit om door het hotel te lopen. Het hotel heeft 37 verdiepingen. Ik ga met de lift naar de bovenste verdieping. En dan ga ik in de lounge zitten. Ik denk na over wat ik moet doen met m'n gevoelens voor J/N. Ik kijk naar buiten en stuur een berichtje naar Cameron:
Ik: hey kan ik je iets vragen?
Cam: ja maar wel snel want ik heb moet zo weg.
Ik: nou ik vind J/N heel leuk en ik weet niet zo goed hoe ik dat moet zeggen tegen haar en of ik het wel moet zeggen....
Cam: Ik zou meteen naar haar toe gaan want beter eerder dan dat je hele rare dingen gaat doen haha. Maar ik zou maar snel want ze gaat zo weg.
Ik: okay bedankt dan ga ik nu maar.

Dan loop ik naar de deur want er zitten ook allemaal andere mensen hier en anders denken ze dat ik een aandoening heb ofso. Nadat ik de lounge uit ben ren ik naar de lift. Maar naar een paar seconden is hij er nogsteeds niet en dan begint m'n geduld een beetje op te raken en ik loop naar de deur ernaast en ren de trap af naar de verdieping van J/N.

Ik zie Cameron net om het hoekje lopen en ik be spied hem voorzichtig. Hij is bij de kamer van J/N. Hij klopt aan en Melanie doet open. Ik luister hun kleine gesprekje af. En het is niet zo goed luisterbaar want de gang is best lang.

Maar dan tikt er iemand op m'n schouder. Ik draai me om en zie Johnson. "Hey wat ben je aan het doen?" "niks." Zeg ik een beetje betrapt. "Okay maar ik wilde je ff vragen of je me wilde helpen met de automaat hier verderop want hij wil m'n Haribo niet geven." "Ja is goed maar ik moet over 3 minuten wel weer weg." Zeg ik terwijl ik nogsteeds Cam een beetje zit te begluuren. "Okay ik denk dat het dan wel gelukt is." Zegt Johnson en trekt me mee.

•••••••••••••••••••
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Johnson heeft z'n snoepjes en ik ren meteen naar de kamer van J/N en schreeuw haar naam als ik 2 gangpaden van haar vandaan ben. Ik zie dat ze de deur bijna wilt dichtdoen. Ik zet m'n voet tussen de deur en ze doet de deur weer open en kijkt me verbaasd aan.

"Hey... Ik wilde je iets zeggen" zeg ik half buiten adem. "Okay maar ik ga zo weg." "Nou.. Uhm... Ik.. Uhm.." Zeg ik want ik weet niet echt wat ik moet zeggen. "Nash, even rustig aan. Adem in... En adem uit" ik doe wat ze zegt en ik kom wat meer op adem. "Ten 1e wil ik dat je niet boos word en ten 2e ik vind je best wel leuk... Zeg maar heel erg leuk..." En oppeens valt er een stilte. "Ja, ik weet niet echt wat ik moet zeggen." Zegt ze een beetje beduust. "Weet je, ik had je dit eigenlijk gewoon niet moeten vertellen. Ik ben nu best stom bezig. Je verdient veel beter dan mij." Ik begin een beetje in paniek te raken. "Nash" "weetje ga maar gewoon verder met wat..." "NASH!" En toen was ik stil. Ze geeft me een knuffel. En ik knuffel terug. "Ik vind je een hele leuke jongen. Maar je bent niet echt.. Ik weet niet. Ik voel gewoon niet hetzelfde wat jij voor mij voelt." Ze laat me los. "Okay" zeg ik bijna fluisterend. Ik voel dat er een traan over m'n wang rolt. "Nash niet huilen. Dan ga ik ook huilen." Ze zegt dat zo lief. Ik kan mezelf niet meer tegen houden. Ik kom dichter bij haar en druk mijn lippen op die van haar. Ik leg m' n handen op haar heupen.

Ze duwt me weg. En ik val bijna naar achter. Ik loop heel snel weg en ik voel m'n hart breken in een paar miljoen stukjes.

Cams pov:
Ik ga met Melanie naar het zwembad van het hotel. Ik heb m'n zwembroek al aan maar ik heb m'n gewone kleren wel bij me in een tas. Eenmaal bij het zwembad gaat Mel zich omkleden. "Ik ga vast naar het zwembad." Zeg ik. "Okay is goed dan zie ik je daar ergens wel weer." Ik loop naar naar het zwembad. Ik heb het zwembad afgehuurd voor Mel, Aaron, J/N en mezelf.

Ik ga in het bubbel bad zitten. Als Melanie aan komt lopen kijkt ze rond haar heen. "Is het niet een beetje raar dat er niemand is." zegt ze verbaasd. "Ik heb het zwembad afgehuurd dus we zijn hier nu even alleen. "Aaaw das lief." "Ja, het is je verjaardag dus ik dacht laat ik maar iets leuks gaan doen."

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen