Story 2
Ze hield zich sterk. Ze probeerde haar stem normaal te laten klinken en niet te huilen, maar van binnen storten ze in elkaar. Ze nam voor de laatste keer afscheid van hem en draaide zich om. ‘’Jake?’’ Riep ze en draaide zich om, maar de persoon waar ze alles voor zou doen was voor altijd verdwenen uit haar leven. Ze kon zich niet meer sterk houden. Ze zakte voor haar huis door haar knieën en begon te huilen. Tientallen tranen liepen over haar bleke huid. Haar hart brandde alsof iemand er een stuk uit getrokken had en ze voelde zich leeg. Ze kon niks meer ze zat daar maar terwijl de tranen over haal wangen rolde. Hij is weg! Hij is weg! Voor altijd weg! Dat was het enigste waaraan ze kon denken. Ze wou zijn gezicht niet meer kunnen herinneren maar ze wou hem ook niet vergeten. Ze wou hem weer aanraken, hem zeggen hoeveel ze om hem gaf, maar dat zou nooit meer gebeuren. Nee hij was opeens voor altijd uit haar leven. Net zoals hij opeens die dag er in terecht kwam. Ze probeerde te denken aan de dag dat ze hem ontmoete, maar haar gedachte bleef hangen bij het laatste moment dat ze hem in zijn mooie diep bruine ogen keek. Ze zag de pijn en leegte in zijn ogen toen hij haar bijna dwong om hem te vergeten. ‘’Hoe kon je dat tegen me zeggen?! Alsof ik je ooit zou kunnen vergeten. Jij bent mijn wereld’’ snikte ze.
Het begon te regenen, maar dat maakte haar niks. Ze bleef versteend zitten. ‘’amy?, lieverd kom alsjeblieft naar binnen’’. Haar vader opende de deur en kwam naast zijn dochter zitten terwijl hij troostend een arm om haar heen sloeg. ‘’Hij komt niet meer terug, nooit meer. Hij liet me zomaar achter’’ me haar stem sloeg over. ‘’Pap hij heeft me zomaar verlaten’’. ‘’amy ik weet het, maar kom nou naar binnen het regent’’
Langzaam liet ze haar vader haar overeind trekken en daar binnen slepen. Ze ging zitten op de bank en keek versuft voor zicht uit. Haar vader kwam ondertussen met een denken en warme chocomel aanzetten.
‘’Dankjewel’’ zei ze en nam voorzichtig een slok.
Ze kroop tegen haar vader aan op de bank en probeerde de pijn in haar borst te negeren
Er zijn nog geen reacties.