Foto bij story 1

deze gaat over Bella & Edward

Ik wordt gek hier dacht Bella terwijl ze voor de zoveelste keer naar haar raam keek
Nog steeds geen Edward dacht ze somber.
Waarom wou ze nou zo graag dat hij kwam ze kon hem niet uitstaan?!
Gefrustreerd greep ze haar lievelings boek uit de kast en liep naar de badkamer.
Een lekker warm bad zou haar vast goed doen.
Ze deed de deur van de badkamer op slot en draaide de kraan open.
Langzaam trok ze haar T-shirt uit en legde die keurig over de stoel.
Bella wat ben je toch een perfectionist zei ze lachende tegen zich zelf.
Dat vond ik eigen ook al.
Ze draaide zich geschrokken om bij het horen van zijn mooi maar kille stem.
EDWARD riep ze blij en wou hem een knuffel geven, maar bedacht zich op het laats.
Hoe ben je binnengekomen zei ze en keek naar de deur.
Ze had hem toch op slot gedaan?!
Ze kon het niet laten om stiekem naar zijn perfecte gezicht te kijken.
Eigenlijk was alles perfect aan hem.
Hij lachte scheef naar haar toen hij zag dat ze naar hem staarde.
Gelijk kreeg ze een rode kleur.
Je weet toch dat ik je graag veras zei hij net zo mooi en kil als toe net.
Nu pas kreeg ze in de gaten dat ze geen T-shirt meer aan het en greep vlug een handdoek die ze snel om haar borst wikkelde.
Nou het was net zoon mooi uitzicht zei Edward grijzend en stapte op Bella af.
BELLAA? Werd er aan de andere kant van de badkamer deur geroepen.
Ze voelde nog even zijn koude handen langs haar arm strijken voordat hij weer verdween.
Uhmm…ja zei ze verward.
Ik hoorde je roepen alles goed? Doe die deur eens open.
Haar veelte bezorgde vader.
Boos om het feit dat hij Edward had verjaagd gooide ze de deur hard open.
Wat vroeg ze scherp.
Waarom riep je vroeg haar vader terwijl hij naar zen boze dochter keek.
Ik schrok van een spin loog ze.
Mag ik nu in bad of wil je nog wat weten?
Nee dat was alles wou alleen weten of er wat was zei haar vader beledigd en liep de trap af.
Boos smeet ze de deur weer dicht en begon zich uit te kleden. Het bad was al aardig gevuld en ze stapte langzaam erin.
Ze hoopte maar dat Edward nu niet opeens besloot binnen te komen.
Na een uur heerlijk in het water te hebben gelezen klom ze langzaam er uit en wikkelde een handboek om haar heen. Haar handen leken net die van een 90 jarig oud vrouwtje zo gerimpeld waren ze. Sloom liep ze naar haar kamer toe en trok haar joggingbroek onder een stapel kleren vandaan. Ze had geen enkele haast om zich om te kleden en deed dat dus ook uitermate traag.
Bella vroeg de mooie stem weer.
Ze schrok en kon nog net haar gil onderdrukken.
Waarom moet je me altijd zo laten schrikken snauwde ze.
Hij keek haar vreemd aan en grinnikte toen.
Je ziet er schattig uit als je boos probeert te kijken zei hij.
Snel draaide ze zich om en probeerde haar rode gezicht te verbergen.
Je hoeft je niet te schamen hoor zei hij.
Hij stond zo dichtbij haar dat ze hem kon horen ademen.
Zijn adem ging rustig maar hij ademde krachtig.
Haar hart begon steeds sneller te kloppen.
Ze draaide zich rustig om en zijn gezicht was maar een paar cm van die van haar vandaan.
Waarom…waarom kom je hier vroeg ze en probeerde haar stem niet te laten trillen.
Is dat niet duidelijk vroeg hij.
Zijn stem klonk licht gekwetst.
Nee, niet voor mij in ieder geval zei ze maar kon de trilling in haar stem niet langer meer verbergen.
Bella, ik weet niet hoe ik het moet zeggen en of ik het wel zou mogen zeggen dus ik zeg het je kort.
Zijn ogen stonden somber maar tegelijkertijd zag ze ook een glimp van opluchting.
Je bent alles voor mij en ik denk…ik denk dat ik van je hou, maar tegelijkertijd haat ik je ook.
Ze schrok van de eerlijkheid die in zijn ogen stond.
Zijn gezicht kwam nog dichter naar die van haar en ze voelde zijn koude lippen op de haren.
Onbewust van wat ze deed hief ze haar handen omhoog om deze in zijn nek te leggen, maar zijn kus verstijfde en hij sprong geschrokken achteruit. Zijn ogen stonden wijt open en zijn adem ging snel op en neer.
Sorry kraamde Bella eruit toen ze hem zo zag.
Nee niet jouw schuld zei hij boos en draaide zich snel om.
Edward? Smeekte ze hem, maar hij was al door het raam geklommen.
Ze rende naar haar raam maar toen ze naar buiten keek zag ze hem niet meer. Ze keek somber naar de donkere lucht terwijl ze haar raam sloot. Ze sjokte naar haar bed en ging op het uiteinde zitten. Langzaam voelde ze iets warms over haar lippen lopen en veegde er met haar vinger over. Er zat bloed aan haar vinger. Geschrokken sprong ze op en liep naar de spiegel. Daar zag ze twee kleine wondjes op haar onderlip. Ze keek verwarend daar de wondjes. Ze had niks gevoeld, waardoor kwam dit. Ze veegde de rest van het bloed af aan een zakdoek terwijl ze probeerde te bedenken waardoor dit kwam. Ze wist zo niks te bedenken en besloot eens om op het web te zoeken. Ze startte de trage pc van haar vader op en logde in. gaatjes naar een kus voerde ze in en scrolde naar beneden. Uitslag, droge lippen, beugel niks leek haar interesse te krijgen tot dat ze bij een site kwam. Vampiers. Geïnteresseerd opende ze de link maar kreeg toen alleen maar carnavals artikelen te zijn. Vampiers voerde ze in. Gelijk kwamen er allerlei site’s van carnaval op het scherm te staan, maar eentje die er nog al apart uitzag door de titel: The vampire for real. sprak haar wel aan. Ze klikte er op en begon te lezen.
Haar ogen gleden verveeld over allerlei mythes over vampiers.
Tot dat ze het woord zoen zag. Wanneer een vampier een menselijk iemand zoent verliest hij geregeld zijn zelfcontrole, vaak naar een plotselinge beweging van het mens. Zijn lippen verstijfden en zonder dat je het merkt zet hij zijn tanden in het mens. Zo snel al het kan staat hij op een paar meter van het mens. Geschrokken van zijn eigen slapheid. Zijn ogen worden groot en zijn adem gaat snel, hij heeft immers het gene waar hij van leeft geroken: BLOED!!
Versteend staarde ze naar het scherm. Haar ogen gleden weer over de regels om zeker te weten dat ze het goed las.
Dit kan niet waar zijn stotterde ze en begon weer te scrollen. Kenmerken van een vampier stond er dikgedrukt. Ze begon weer te lezen. De vele vooroordelen over het feit dat vampiers een monsterlijk uiterlijk hebben klopt totaal niet. Nee ze zijn juist prachtig. De egale huid is zo bleek als wat maar toch stralen ze pracht uit. Ze lijken meer te zweven dat te lopen en ze voelen altijd koud aan. Ook hun stem klinkt apart. Vaak heel kil maar tegelijkertijd ook mooi en verleidelijk.
Haar hart ging als een gek op en neer. Nee dit kan toch niet.
Dat kan niet…nee dat…dat bestaat niet stotterde ze tegen zich zelf maar erg overtuigend klonk het niet.
Moe en verdoofd stapte ze haar bed in en viel in een onrustige slaap…


Ze werd geschrokken wakker van het koude gevoel op haar huid.
Ze keek angstig in haar bed maar vond niks wat het koude gevoel gaf.
Het zweet liep over haar hoofd en ze struikelde de badkamer in.
Haar lichaam voelde nog steeds koud aan.
Haar gezicht was lijkbleek en haar pupillen stonden weid open.
Bella ben jij dat vroeg een slaperige stem aan de andere kant van de deur. Haar vader opende de deur en schrok ernstig van het zien van zijn dochter.
Haar hard begon harder te kloppen en ze kreeg in raar gevoel in haar maag.
Ze sprong op haar vader en zette haar tanden in zijn nek.
Hij schreeuwde het uit maar ze bleef het bloed uit zijn aderen zuigen.
Ze keek verzadigd naar het levenlozen lichaam van haar vader en veegde het bloed van haar mond.
Ze stapte over het lichaam heen en liep het huis uit. Ze liep over het midden van de weg en stapte op het laatste moment weg van de voor bij rijdende auto’s. Plotseling werd haar lichaam weer warmen en ze voelde de koele bries van de wind op haar gezicht. Ze zakte door haar benen en haar lichaam begon als een gek te branden. Ze schreeuwden het uit.
BELLA, Bella het is goed. Het is maar een droom zei har vader terwijl hij zijn dochter probeerde wakker te maken. Bella schrok wakker en keek in de angstige ogen van haar vader. Haar voorhoofd was bezweet en ze was lijkbleek. Bella lieverd je lippen, wat heb je gedaan ze zijn helemaal rood. Hij hees zijn dochter omhoog en bracht haar langzaam naar de keuken. Na een paar minuten te hebben gezeten en wat te hebben gedronken kwam er iets meer kleur in haar gezicht.
Niet veel later bracht hij haar naar boven en stopte haar in bed.
Ze sloot haar ogen, maar allerlei angstaanjagende dingen flitste voorbij.
‘pap?’
‘ik ben hier lieverd, rustig maar’ zei haar vader.
Hij bleef hier bij haar zitten tot ze in slaap viel, stil trok hij de deur achter zich dicht en liep naar zijn eigen slaapkamer….

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen