Ellende...
Ik smijt mijn tas in een hoek van de kamer neer. Het was weer eens een prutdag. Een 2,3 voor Engels en een 3,6 voor Duits! Ik heb de rep wiskunde ook al verknoeid. 'SUMMER RUIM DIE TAS NU OP!' Moeders schreeuwende stem klinkt boos. Ik ben niet van plan om naar haar te gaan luisteren. Woedend stamp ik de trap op. Allereerst kijk ik op magister, een site waar je alles van school op kan vinden. Prut denk ik kwaad, morgen een rep geschiedenis van hoofdstuk 2. Ik pak mijn geschiedenisboek en begin te leren. Cesar begint te piepen en te janken. 'Cesar, ik snap je helemaal' piep ik terug. Ik pak mijn mobiel en ga appen met Silver een meisje uit mijn klas. In de klas heb ik niet echt vriendinnen. Ze vinden me maar vreemd, vaak snap ik dingen niet, die voor andere best simpel zijn. IK begrijp mensen minder goed dan wolven heb ik wel eens gezegd. Toen vonden ze me al helemaal raar. Ik heb het nu toch al verprutst bij die klas dus ik kan nu net zo goed zeggen dat ik met wolven kan praten, denk ik bij mezelf. 'Zal ik het zeggen Cesar?' Cesar piept. 'Oke dan niet' zeg ik glimlachend. Cesar zal het wel beter weten, hij is tenslotte een wolf! Ik app nog even door. Ik denk bij mezelf: eigenlijk is Silver niet het aardige meisje van wie ik dacht dat ze heel erg aardig was. Ze is eigenlijk een ongelooflijke trut! Expres moeilijke woorden gaan gebruiken, ik weet echt niet wat ze nu allemaal heeft lopen bazelen. Ze snapt echt niet wat ik voel! 'Begrijp jij het Cesar?' Ik log nog een keer in op magister. Shit! een 5,3 voor de SO Frans. It's not fair. denk ik bij mezelf. Ik pak mijn geschiedenisboek maar weer en ga verder met leren. Ik MOET nu een voldoende halen! Nu of nooit!
Reageer (2)
Leuk stukje.
1 decennium geledenSnel verder!
X
Awhh succes
1 decennium geleden