Britt
HOOFTSTUK 1 BRITT
‘kan je vanmiddag na school vroeg ik?’ ‘Nee dan moet ik naar de tandarts.’ was het antwoord. ‘Morgen dan?’ ‘Nee dan ook niet.’ ‘Waarom niet vroeg ik.’ ‘Dan uh.. dan moet ik de huiswerk doen.’ ‘Ik begin te denken dat je niet wilt.’ ‘Tuurlijk wel’ zij Austin. Dat is mijn vriendje. hij gaat niet naar dezelfde school als ik. dus we moeten steeds afspreken. Maar hij heeft nooit tijd. Pff wie heeft er nou geen tijd voor zijn vriendin!? ‘Maandag dan?’ ‘Nee, sorry.’ ‘Wanneer dan?’ ‘Uh.. woensdag?’ ‘Haha, heel grappig hoor. Niet dus! Je weet heus wel dat ik dan nooit kan. Want dan moet ik hockeyen.’ Er is iets aan de hand zo doet hij anders nooit. Zou hij me niet meer leuk vinden? ‘Wat is er, waarom doe je zo?’ vroeg ik. ‘Wat doe ik dan?’ Vroeg hij. ‘Je weet heus wel wat ik bedoel!’ ‘Er is niks.’ Zei hij. ‘Waarom kan je dan nooit meer afspreken!?’ ‘Ik heb gewoon geen tijd’ zei hij kalmpjes. ‘Nou dan niet!’ Zij ik, en rende boos weg. het is misschien een beetje kinderachtig maar ik was echt boos. Vindt hij me niet leuk meer ofzo. Ik ging naar mijn geheime plekje. Eigenlijk hadden we afgesproken dat we alleen samen daar mochten komen(ik, Rikkie, Joyce en Lily) maar ik moest even alleen zijn. Wat is Austin een klootzak! Waarom vindt hij me niet leuk meer!? Waarom is hij dan ook zo leuk, lief, cool, knap(ik kan nog wel even door gaan). Ik wil niet dat hij het uit maakt! Dit is echt een rot dag!
Er zijn nog geen reacties.