Hai ik ben Summer dit verhaal gaat over mij
Hier lees je mijn levensverhaal vanaf mijn 12e
op mijn 12e verjaardag kwam ik erachter dat ik een heel bijzondere kracht heb..

Blij kijk ik om me heen. Eindelijk 12. Ik heb heel veel wolvendingen gekregen.
Ook veel boeken, van mijn vader, hij wil dat ik meer lees omdat hij vind dat ik dom ben! DOM! zo noemt hij mij. Maar ik begrijp de mensen niet altijd. Vanmiddag krijg ik nog een cadeau. Mijn ouders doen er heel geheimzinnig over, ik ben vreselijk nieuwsgierig.

Eindelijk maar dan ook eindelijk is het zo ver, het cadeau komt. Mijn moeder loopt naar de schuur en komt terug met..met... EEN ECHTE WOLF! Een echte! een Puppy!
Die avond zat ik met Cesar op mijn kamer. hij jankte en piepte. Sorry Cesar je mag er niet uit van papa. Kom is Cesar. Cesar komt direct en begint te piepen en te janken. Ja ik vind het ook erg dat papa mij dom vind. verbaast spring ik overeind. IK HEB CESAR VERSTAAN! Ik wil naar beneden rennen en het aan pa en ma vertellen. Toch doe ik het niet, Ze geloven me toch niet! Ik ben nog steeds verbaast over mij. Cesar begint te piepen en te janken. Wat?! Wil je naar de wolvenroedel? verbaast kijk ik Cesar aan. Naar een wolvenroedel? ik begin te glimmen. Dat lijkt me helemaal het einde Cesar! piep ik terug. Ik ben zo blij! maar ook verbaast. Ik kan de wolven verstaan en met ze praten! Een bijzonder stukje mij!

Reageer (3)

  • MoonWolves

    Tnx voor de tip!

    1 decennium geleden
  • Duendes

    Tuurlijk kan je goed schrijven!!!
    Mooi abo van mij :)

    Verder wel eens met de reactie hier beneden ;)

    1 decennium geleden
  • DareToBelieve

    leuk stukje.

    Even een tip:
    Als iemand in je verhaal iets zegt moet je er haakjes voor en achter zetten.
    Bijvoorbeeld: Die avond zat ik met Cesar op mijn kamer. hij jankte en piepte. 'Sorry Cesar je mag er niet uit van papa. Kom is Cesar.' Cesar komt direct en begint te piepen en te janken.

    Als er haakjes voor en achter staan snappen wij dat het hard op gezegd word en niet in haar gedachten gezegd word.

    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen