Your world is my world. (Justin Bieber) 12
K heb niet veel tijd!
Ik ben namelijk mijn pony aan het inrijden maar ik heb wel wat inspi!!
Jullie kwamen aan bij het skate park en onderweg was Justin erachter gekomen dat jij toch wel heel goed kon skaten.
Justin POV:
Valerie deed nog een trucje. Wooow! Dacht je bij jezelf ze kan echt heel goed skaten. Jullie kwamen aan bij het skatepark. Je zag Christian al skaten. Valerie ging gewoon even skaten en je zag dat al die jongens naar haar keken. Je skate naar Christian. `Yoo! zei je en je gaf hem een box. `Yoo moet je die chick zien! zei hij en hij wees naar Valerie. `Ze is me nieuwe buurmeisje. Lachte je. Christian keek je ongelovig aan. Valerie kwam naar jullie toe skaten. `Heejj Zei ze. Ze keek naar Christian. `Jij bent zeker Christian? vroeg ze.
Valerie POV;
Je keek naar de jongen die waarschijnlijk Christian was. `Haaloo.? Ik bijt niet hoor. Zeg je lachend als hij naar 3 minuten nog niks heeft gezegt. Justin lacht ook. `Jaa Christian dta ben ik! lacht hij. `Okee, ik ben Valerie. Zeg je. Dan opeens komen er 2 jongens aanlopen. `Bieber, Beadles. Zegt hij. Het klonk niet bepaald aardig. `Wat.? Vroeg Justin stoer. `De jongen keek naar jou. Je keek geïrriteerd terug.
Reageer (9)
die foto is te knap
1 decennium geledenSnel verdeeeeer !!<3
1 decennium geledenSnel verdeeeeer !!<3
1 decennium geledenveder
1 decennium geledenwat een lekkere foto o: love him
1 decennium geleden