10 jaar was ze. Alles was zo mooi voor Chloë, ze had hoop, ze wist dat er een mooi toekomst op haar wachtte. Ook al voelde ze zich soms is niet zo goed, ze had hoop. Ze wist dat er mooie momenten op haar wachtte met haar beste vriendin. Ze hadden zo een mooie dromen. Samen wonen, wereldreis maken, voor elkaars kinderen zorgen,... 02:43 's morgens. Ze kan niet slapen, ze voelt zich niet zo goed. Ze blijft maar denken aan dat moment, ook al wilt ze het vergeten. Niemand weet iets, maar zij gaat er elke dag kapot van, ze wilt niemand pijn doen daarom dat ze het verbergt... 07:00 's morgens en mama komt Chloë wakker maken, "opstaan Chloë, we gaan naar het luchthaven". Mama ging naar het buitenland om wat te regelen. Als we aan tafel zijn zegt niemand iets, 't is muisstil. Mijn broer is laatste tijd heel erg moe, dat zijn we niet gewoon van hem. Als papa zegt dat we dringend moeten vertrekken gaat iedereen zich klaarmaken. In de auto naar het luchthaven, zegt mama dat ik moet opletten als zij weg is. Tegen mijn oudere broer zegt ze dat hij op mij moet letten. Maar tegen papa zegt ze niet veel, wie weet hebben ze weer ruzie. Mama is weg en we keren naar huis. Onderweg word er gebeld om te zeggen dat mijn papa dringend naar Duitsland moet voor ons huis dat te koop staat. Ik moet van papa mee maar broer moet thuis blijven. In Duitsland aangekomen vraag ik mijn papa om ergens iets om te eten te kopen. We parkeren bij een winkel en als we net binnen zijn rinkelt mijn papa zijn gsm weer... Het is zijn beste vriend. Ik hoor mijn papa heel erg bezorgd zeggen "wat? Wat scheelt er? Ben je zeker dat er niks met Nicolas scheelt? Oke, is goed we vertrekken direct." Als ik mijn papa vraag wat er scheelt zegt hij dat hij denkt dat er iet scheelt met mijn broer Nicolas. Als we weer in België zijn rijden we snel bij de beste vrienden van mijn ouders. Mijn papa vraagt heel erg bezorgd "is er iets met Nicolas?" En de beste vriendin kijkt met tranen in haar ogen naar mijn papa...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen