Foto bij 115.

Audrey point of view
'Wat gaat er nog meer komen? Straks laat hij je optreden of iets in die richting. Hij gebruikt je!' Christina was blij, maar was bang dat hij mij zou gebruiken. Allai is namelijk nergens te vinden. Kirr haar broer wilt alles voor ons doen zolang ik maar doe alsof ik zijn zus ben. Of ik er vrolijk van wordt vraag ik mij af. 'Hoe lang gaat dit duren Kirr?' Hij keek even weg en was stil.

Christina point of view
Het was allemaal heel leuk geweest, tripjes door Parijs, duur hotel en overheerlijk eten. De jongens zaten in een ander hotel en we hebben ze al dagen niet gezien. Tom stuurt Audrey elke dag berichten. Ze heeft een bericht gestuurd dat ze het nog wel zou uitleggen. Ik denk persoonlijk dat ze het doet omdat ze die Kirr wel leuk vindt. Ze geeft het natuurlijk niet toe. 'Hoe ga je dat met de jongens doen? Nooit meer wat laten weten?' Mij stuurde ze beide berichten. Ik zou haar moeten overhalen om wat te sturen. Dat ging niet lukken.

Dromend keek ze naar Kirr. Ik nam hem even apart. 'Hoe lang gaat dit duren Kirr? En waar is je zus?' Hij keek mij aan en begon met praten. Audrey keek wat om zich heen. 'Ik heb geen idee waar ze is, ze heeft mij laten zitten. Ze zei dat ze het ging doen, maar vertrouwde er op dat ze het niet meende. Toen zag Audrey en ze lijkt heel erg op haar.' Ik knikte even. Hij zal nooit wat voor haar kunnen voelen, ze lijkt op zijn zus.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen