'Gaan jullie niet naar TimeTurner?' Vraag ik en kijk alle andere jongens aan die onderuit gezakt zaten en hun eigen ding deden.

'Mhh.' Klinkt ervan alle kanten en ik schud mijn hoofd. 'Wat is hm in dit huis?' 'Je stelt wel veel vragen.' Klinkt het van de jongen met zwarte haren en kijkt me met een lege blik aan. Ik slik en kijk weg wat een aantal jongens laat lachen. 'We gaan wel, hoor.' Zegt Deidara, de jongen met het blonde haar en grijnst. Ik knik en vraag hoe ze erheen gaan. 'We proppen ons in de auto.' Zegt Kakuzu die opstaat. 'Oke, hoe oud zijn jullie eigenlijk.' Vraag ik en weet haast wel zeker dat ik de jongste ben. '21, ik had gekozen voor nog een extra opleiding.' Zegt Kakuzu en ik knik. Het was anders wel raar geweest ja. Kisame was 20 en was te lui geweest in zijn laatste jaar dus deed het over wat me aan het lachen maakte. Sasori was 21 en deed hetzelfde als Kakuzu, Pein was al klaar met opleidingen en had ervoor gekozen om op de school les te geven. Itachi, Deidara en Zetsu en Hidan waren alle vier 19 en zaten in hun laatste jaar. 'Oho, gezellig.' Zeg ik en knik wat. 'Jij spoort volgens mij niet echt.' Brengt Deidara uit terwijl hij nu ook opstaat. 'Ha-ha, heb ik nooit gedaan, ben geen trein.' Zeg ik en steek plagend mijn tong uit. 'Ha-ha, ben omkleden.' Zegt hij en loopt de kamer uit terwijl hij zich uitstrekt. Alle andere vertrekken ook naar boven om om te kleden, dus blijven Hidan en ik alleen achter. 'Zo, weet je nu alles over hen?' Vraagt Hidan die wat rond zapt op de tv. 'Denkt het..Nee! Wacht, wat is er met Itachi aan de hand? Hij is echt raar.' Zeg ik en ga in de kleermakerszit zitten op de bank. 'Mh, hij is altijd al raar geweest. Hij is de oudere broer van Sasuke en heeft een tijd op de school gezeten waar ik nu ook zit.' Legt hij kort uit en drukt op het rode knopje van de afstandsbediening. Ik knik en denk aan Sasuke en aan Itachi. Nu hij het zei..Qua gezicht hadden ze wel wat gemeen.

Reageer (1)

  • Poochyena

    ja Itachi en Sasuke lijken wel op elkaar

    XD Kisame lui, dat kan wel

    schattig, Itachi,Deidara en Zetsu zijn nog soort van Ukkie's in dit verhaalXDD
    wauw, Pain geeft les op schoolO_O
    ik zou hem wel als leraar willen^^

    Snell verderrr!!(H)_O_

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen