Foto bij the hellsfire academy (5)

hier Michiyo in een cheerleaders outfit en met staartjes ja ze is een cheerleader ze is blond

"Hoi, ik ben Michiyo" zei ze toen ze rond Iz draaide "wauw ik hem nog nooit een egt mens gezien zo cool" "Nog nooit" vroeg Iz "Nee het meer waar ik in woon is ver in de bergen gelegen dus daar komen nooit mensen" lachte ze "en trouwens de mensen denken dat het gevaarlijk is omdat wij waternimfen daar wonen". Michiyo was duidelijk een zeer opgewekt meisje en duidelijk niet 1 van de slimste (Natuurlijk ze is op gebaaseerd op het blondieke van the gang) "Kom ga ge mee iets eten kunt ge Iz nog zo veel aanstaren als ge wilt" zei Miku nuchter. Toen ze in de cafetarie aankwamen viel Izumi's mond open berg eten dat daar lag zelfs hogwarts was er niks tegen. Toen Izumi ging zitten kwam er een leide au van onder haar "Izumi nu is mijn neus plat" riep de stoel. De stoel duwde Izumi van zich en veranderde in Masahiro. "o gij zij get Masa" lachte Miku die niet meer bijkwam van het lachen door het gezicht dat Iz hadt getrokken. Toen pakte Izumi een 'egte' stoel en ging zitten. Miku pakte vanalles om te eten zelfs eten dat Iz nog nooit eerder hadt gezien. Ze keek op uit haar bordt en daar zat die jongen weer helemaal alleen "Hé Masa gij kent iedereen in deze school hé" vroeg Iz "Jep alles wa ge wel en niet moet weten kan ik je vertellen" antwoorde Masa met een spagetti sliert die uit zen mond hing "Wie is die gast daar helemaal alleen" vroeg Iz "Nee, nee en nog is nee blijf uit zen buurt als ge geen problemen wilt hebben"

Waarom zo Iz uit de buurt van die jongen moeten blijven en wat voor ontmoetingen staan er nog te wachten voor tot nu toe gevormde gang van Miku, Masahiro, Izumi,Michiyo en 'Kumiko' (die er nog niet egt bij) is dat lees je volgende keer :P (doeg)

Reageer (2)

  • Dominatorr

    Ghaha kzou ni wille weten waar menne neus stak Ö xD

    keep going ^^

    1 decennium geleden
  • CuppieCake

    :O
    slet :O
    ga verder tis kei spannend :O
    miauw :'D

    ga verder Wendy :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen