032
London- Harry Styles een vijfde van de beroemde boyband one direction was een aantal weken geleden opzoek naar zijn droommeisje maar zou haar niet zijn tegen gekomen. Een grote leugen volgens het fandom, maar niet volgens het fandom alleen. Wij hebben namelijk de primeur voor u. Gisteren kreeg onze redactie namelijk een foto en brief van een anonieme afzender. De brief zei het volgende: Harry Styles heeft gelogen over zijn zoektocht naar zijn droomvrouw. De zoektocht was een leugen om zijn relatie met lerares Kayla Bell te verbergen.
Wij vragen ons af of dit klopt want natuurlijk zijn wij op onderzoek uitgegaan. De dagen van de zoektocht naar het misterieuze meisje wat de heer Styles tegen zou zijn gekomen opweg naar het metro station Barons Court zijn er namelijk foto's gemaakt. Op twee foto's is duidelijk te zien dat Kayla Bell aanwezig was bij deze dagen. Ze zou het zelfs geschopt hebben tot de laatste tien. Maar hoe kan het dan dat de heer Styles zijn meisje niet heeft zien zitten in het publiek? Daarvoor hebben wij de reden gevonden. Mevrouw Bell zat namelijk niet in het publiek, aan de gemaakte foto's te zien zaten er maar negen dames in het publiek. Maar waar was mevrouw Bell dan? Juist, die wist al lang dat Harry haar bedoelde en hoefde dus niet aanwezig te zijn in de zaal en kon gewoon thuis blijven met een zogenaamde "griep"? Maar waarom houdt Harry haar dan verborgen voor iedereen terwijl hij hier normaal heel open is? Zelfs zijn familie en bandleden zouden niets van hun relatie afweten tot afgelopen week. Toen is Harry namelijk samen met Kayla gespot(zie foto). Wij en veel fans met ons denken dat niemand ervan af wist omdat meneer Styles haar gebruikt voor de seks zoals hij bij meerdere meisjes gedaan heeft(denk aan Taylor Swift en Kendall Jenner). Over hen vertelde hij wel in de pers maar dat is natuurlijk omdat Taylor en Kendall beroemd zijn, er zou veel over hem en deze dames geschreven worden en dat zou weer goed zijn voor one direction. Kayla Bell is niet beroemd, dus niet bijzonder. Op het moment dat u dit artikel leest is deze kortstondige relatie waarschijnlijk al lang weer voorbij.
Wij willen alleen ontzettend graag weten wat onze anonieme brievenschrijver nog meer weet over deze nieuwe flirt van Harry Styles. Neem astublieft contact met ons op en wij zullen een mooie deal met u sluiten.
Reageer (3)
Dit is zo zielig!
1 decennium geledenXx
Oh gosh, kut paparazzi.
1 decennium geledensnelverder
ocharme
1 decennium geleden