Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 112

hey lieve lezers van me
Hier is eindelijk weer een hoofdstuk een beetje kort maar dat komt omdat ik het heel druk heb met school en omdat mijn oma niet zo goed is.
Ik probeer zo snel mogelijk terug een hoofdstuk te posten, misschien vrijdag of zaterdag (;

groetjes magiclove

Jullie waren met zijn allen monopoly aan het spelen. En met jullie bedoelde je Tom, Gustav, Georg en jij. Bill was namelijk op date met Annelies. Georg: “Aha, betalen Tom!” Tom zuchtte diep maar gaf toen toch de 550 monopoly centen. Jullie waren al een tijdje aan het spelen. Al zeker twee uur ofzo. Monopoly was echt niet jou ding maar Tom had echt wel een enorme overtuigingskracht en toen de andere jongens instemden kon je helaas niet weigeren. Na Tom was het jou beurt. Je gooide een dubbele 2 waardoor je voor misschien wel de tiende keer (als het al niet meer was) de gevangenis uit mocht. Gustav bouwde weer een hotel bij en Georg kreeg weer geld van iedereen door zo’n kaartje. Daarna was het weer Tom’s beurt die al aan het tellen was hoeveel hij niet mocht gooien of hij moest alweer betalen maar dan dit keer aan Gustav. Je hoorde hem mompelen: “Geen zes, geen zes.” En ja hoor hij smeet een zes. Tom: “Ah kom op, dit ga je niet menen!” Tom gaf Gustav met veel tegenzin de centen. Hij was nu haast blut en werd steeds chagrijniger omdat hij niet tegen zijn verlies kon. Jij: “Gaan we niet stoppen? Het is overduidelijk dat Gustav wint, wat al zeker een uur zo is.” Tom: “Maar…” Georg: “Ik ben het ook wel beu na bijna 3 uur.” Tom gaf het op en stond boos op. Je schudde lachend je hoofd en ruimde samen met de andere het spel op. Daarna plofte je naast Tom in de zetel. Jij: “Is mijn schatje chagrijnig?” Tom: “Nee.” Maar zijn hele houding straalde iets heel anders uit. Je kroop op zijn schoot en begon allemaal kusjes op zijn gezicht te drukken. Je voelde zijn kaakspieren samentrekken waardoor hij glimlachte. Je bleef hem echter kusjes geven op zijn wangen. Je voelde hoe hij zijn armen om je heen wikkelde en je dichter tegen hem aantrok. Je keek hem diep in zijn ogen aan en kuste hem op zijn mooie lippen die warm aanvoelden. Enkel zijn piercing voelde koud aan maar dat vond je absoluut niet erg. Je vond het best wel sexy. Oké nee, dat was gelogen. Je vond het heel sexy. Zeker als hij met zijn lip piercing begon te spelen. Je schrok op door een deur die open gesmeten werd en tot tegen de muur knalde. Je keek verstoord op en zag Bill met een big smile de woonkamer in huppelen. Hmm je vermoedde dat het heel goed was gegaan, hoewel dat zelfs een blinde dat wel kon raden want hij straalde niets anders uit. Jij: “Ik vermoed dat het goed is gegaan.” Hij was zelfs zo blij en enthousiast dat hij enkel maar knikte en terwijl stuiterde. Die jongen was echt een stuiterbal maar het was wel schattig, net een klein kind.

Reageer (3)

  • KiliXxEagle

    Muahahah die gekke Tom. Vaker oefenen dan maar? Hihi. XD
    En Bill de stuiterbal. Hmm, IK WIL OOK EEN BILL-STUITERBAL! <3

    Snel weiter! (flower)

    9 jaar geleden
  • Luckey

    Succes net school en je oma dan

    Arme tom XD
    Verloren bij monopoly maar wel gewonnen kusjes van je vriendinnetje ;)
    Bill XD
    Die is meestal een stuiterbal XD
    Dat scheelt gewoon

    Snel verder please
    als het lukt dan

    9 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaaaaaaaaan

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen