- Long story short -
– Louis William Tomlinson -
Voetballer in het school voetbalteam, geboren in Doncaster op 24 December 1991. Louis is koppig en sportief, maar tegelijkertijd heel zorgzaam als het over familie en vrienden gaat. In dit verhaal is hij 17 en woont in London. Zijn grootste twee passies zijn voetbal en muziek.
- Alice Isabel Adams -
Voetbalster in het school voetbalteam, geboren in Miami op 12 mei 1992. Alice is lief en verlegen, maar ook sportief en eigenwijs. In dit verhaal is ze 16 en is sinds kort verhuisd naar London, dichterbij haar zomerliefde: Louis Tomlinson. Grootste passie: voetbal.
Long story short:
Alice Adams krijgt het nieuws dat haar vader is overgeplaatst en verhuisd met haar ouders naar London. Waar ze op 13 jarige leeftijd haar eerste vriendje heeft ontmoet op voetbalkamp. Louis en Alice werden heel close samen en na haar vertrek besloten ze contact te houden. Nu zit ze bij Louis op school en gaat hun leven samen verder. Al snel heeft ze in de gaten dat zij niet de enigste is die een oogje op Louis heeft. Louis verzekerd Alice dat hij alleen maar oog heeft voor haar. Dat blijkt ook als Alice een paar maanden later gewond naar het ziekenhuis wordt gebracht...
Er zijn nog geen reacties.