3.1 School
Wanneer ik wakker word zie ik dat het 6 uur 's ochtends is. Ik dacht na waarom ik mijn pyjama niet aan had getrokken. Ohja, ik dacht aan mijn ex. Zie de foto boven mijn hart. Ik gooi de foto's weer terug in mijn nachtkastje, helemaal onderaan. Nog 2 uur,en dan begon ik met een heel nieuw leven. Ik sta op en kleed me uit. Ik loop naar de badkamer toe en ga douchen. Als ik klaar ben met douchen zie ik dat het al 7 uur is. Nog een uur te gaan. Wat had ik geen zin. Ik kleed me om en zie al dat mijn moeder wakker is en het ontbijt staat ookal klaar. 'Goeiemorgen liefje.' 'Goeiemorgen mam.' Ze geeft me een goeiemorgenkus op mijn wang. Ik zit zoals gewoonlijk op mijn eigen plekje aan tafel. En zoals gewoonlijk is mijn broer nog steeds niet op. Ik pak een broodje en smeer er wat op. Ik weet niet eens wat ik aan het smeren ben, ik denk nog steeds aan gisteravond. Mijn moeder ziet dat ik aan het dagdromen ben. 'Waar denk jij aan liefje?' Mijn moeder staat nu wel erg dichtbij me. Ik schrok me ter pletter! 'Wow, mam. Wat is er?Waarom ben je zo dichtbij me komen staan?' 'Je was aan het dagdromen en toen je niet reageerde werd ik een beetje bang.' Ik rol met mijn ogen. 'Ow,oke dan mam. Ga lekker zitten eten. Drake word nog lang niet wakker. Je hoeft dus ook geen broodjes meer aan te branden.' Ik steek mijn tong uit. Een lachje ontglipt haar.
Reageer (1)
spr
1 decennium geledenverder
x