- proloog -
Naam: Alice Adams
Leeftijd: 16 jaar
Lievelingsfilm: Divergent
Lievelingsboek: Twilight deel 4
Kleur ogen: bruin
Kleur haar: bruin
Bloedgroep: Jezus, is dit een kruisverhoor ofso -,-
Woonplaats: London
Bijzonderheden: ik heb een eenhoorn genaamd Sparkle en leef in een sprookjes bos.
Met een grijns op mijn gezicht staar ik naar het scherm. Vandaag ga ik eindelijk weer naar school en dan-. Even schrik ik op, ben ik nou serieus blij om weer naar school te gaan? Snel schud ik het van me af en leg mijn MacBook aan de kant. Dat doe ik wel later, ik rol van mijn bed en doe mijn sloffen aan om vervolgens naar beneden te gaan. Ik groet mijn ouders en pak snel een ontbijtje uit de kast. Ik zucht diep, vandaag kan het stressen weer beginnen.
Zoekend kijk ik de gang rond, waar is hij nou? Mijn ogen glijden van links naar rechts en weer terug, maar ik zie hem nergens. Na een tijdje zucht ik diep en besluit maar mijn kluisje op te sporen. Vandaag begint het nieuwe schooljaar en heel stiekem ben ik daar best wel enthousiast over. Als ik mijn kluisje gevonden heb maak ik die gelijk open. Ik staar naar het lege ding en prop snel mijn gekafte boeken erin. Daarna maak ik mijn kluisje weer dicht en begin weer om me heen te kijken. Waar is iedereen? Met mijn rooster in mijn hand loop ik de trappen af, naar de aula, maar nog steeds zie ik geen bekende. Net wanneer ik het op wil geven, voel ik je twee armen om mijn middel die me omhelzen. "Heb je me gemist?", vraagt een bekende stem vrolijk. In één beweging draai ik me om en staar in de blauwe ogen van Louis.
Er zijn nog geen reacties.