Voorzichtig stond ik op. Ilias sliep nog, ik wilde hem niet wakker maken.
Op mijn tenen liep ik naar de badkamer. Ik waste me gezicht.
Ilias was inmiddels ook al wakker geworden. Hij verdween in de badkamer. ''En wat wilt mevrouwtje gaan doen?'' vroeg hij.
''Wat meneertje wilt doen'' zei ik lachend. Ilias streelde mijn wang en zei: ''Wat dacht je ervan om uit eten te gaan?'' vroeg hij. ''Lijkt me super!'' zei ik. Ilias drukte een kus op mijn wang. ''Ga je maar omkleden, ik ben zo terug''. En weg was ie. 
Ik opende mijn koffer en pakte er een lange zwarte maxi jurk uit en een zwarte vestje.
Ik kleedde me snel om. Ik deed wat maskara, lipgloss, en een geurtje op. Nog een paar armbanden en mijn horloge en ik was klaar. Ik keek uit het raam. De zon zou bijna ondergaan. Ilias liep de kamer weer in en floot. Hij trok me naar zich toe en kuste me. ''Wat zie jij er weer heerlijk uit'' fluisterde hij. Ik bloosde en duwde hem weg. ''Kleed jij je maar om!'' zei ik. ''Ja, ja! Eerst ff douchen'' zei Ilias. Hij liep met zijn kleren naar badkamer. Ik ruimde nog een beetje op en wachtte op Ilias. Na 10 minuten liep hij de slaapkamer weer in. En damn! Wat zag hij er weer goed uit in zijn roze polo t-shirt en zwarte broek. Hij deed nog zijn horloge om en spoot een geurtje op. ''Lets go!'' zei Ilias. Hand in hand liepen we het hotel uit. We gingen eten in een typisch Arabische restaurant. Na het eten bleven we nog even zitten praten. Ilias telefoon ging af. ''Excuseer me'' zei hij op een kakkerige toon en liep weg.
Ik speelde met mijn ring terwijl ik op Ilias wachtte. Een jonge man ging zomaar tegenover mij zitten. ''Hallo" zei die. ''Hallo'' zei ik beleefd.
Hij begon een hele gesprek aan te voeren. Ik had alleen begrepen dat hij Faris heette.
Ik begon me steeds ongemakkelijker te voelen. ''Uuuhm, can I help you?'' vroeg ik.
Faris lachtte en zei: ''Maybe you can give me your number?''.
Ik liet hem mijn trouwring zien. ''I'm married, you see?'' zei ik. ''Oooh, I'm sorry'' zei Faris.
Hij stond op en zei: ''Have a nice day, bye''. En weg was ie. Ik haalde opgelucht adem. Ilias beende mijn kant op. ''Wat had dat te betekenen?'' vroeg hij.
''Wat?'' vroeg ik. ''Die man! Wat kwam hij hier doen?'' vroeg hij.
Ooooh shit... Ik moest wat verzinnen. ''Oooow, niks joh. Hij vroeg me de weg naar een hotel en ik heb gezegd dat ik het niets wist'' zei ik met een glimlach.
Ilias keek me wantrouwend aan maar leek me toch te geloven. ''Kom we gaan''.
Ik stond op en hand in hand verlieten we het restaurant. 
We maakten een lange strandwandeling en gingen toen terug naar het hotel.

Bij het hotel aangekomen liep ik meteen naar de badkamer. Ik deed mijn pyjama aan en bond mijn haar in een staart. Ik liep naar de slaapkamer en legde mijn toilettasje weg.
Ik voelde de gespierde armen van Ilias om mijn middel. Hij tilde mijn haar op en kuste me in mijn nek. Ik draaide me om en meteen drukte Ilias zijn lippen op de mijne. Zijn handen streelden mijn rug. Al zoenend belandden we op het bed. En tjaa... Van het een kwam het ander. 
In zijn armen viel ik langzaam in slaap.

Reageer (3)

  • Girlicious

    Omg ik wil echt mini Iliasjes
    A.s.a.p. please! (As soon as possible)
    Ze had het toch gewoon kunnen vertellen over die Faris?
    Dat hij haar nummer vroeg?
    Ze had hem tenslotte verteld dat ze getrouwd was en wees hem af.
    Daar nam hij genoegen mee dus wat is het probleem?
    Kudoooo!!!
    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • xBambinoox

    (baby) (hoera) (hoera)

    1 decennium geleden
  • xBambinoox

    Is t een van t ander het 18+ verhaaltje xD. Die pinar kan soo 2000 x gefixxt worde. Naahh johh..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen