~Gedwongen liefde~
Ik ging voor de tv zitten en zapte. Pffff, helemaal niks op de tv!. Ik stond op en besloot om me alvast om te kleden. Ik trok een zwarte skinny aan met daarboven op een wit shirtje en een korte beige jasje. Nog mijn haar doen en klaar!. Nog een uurtje. Ik maakte mezelf nog lichtjes op. Maar zelfs daarmee was de tijd niet gevuld. Ik plofte op 't bed en streek met mijn hand over het dekbed. Ik moest denken aan gisteren. Een soort flashback in mijn hoofd. Ik voelde zijn lippen weer op de mijne. En zijn lichaam tegen het mijne. "Ik hou van je" had Ilias gefluisterd in mijn oor. Ik beet op mijn lip. Ik had me helemaal laten gaan. Was het wel zo verstandig?. Ik werd uit mijn gedachten gehaald door mijn telefoon. Ik pakte 'm op en las het berichtje. "Hee lieverd! Ik ben al klaar. Ik zie je over 10 minuutjes! XxDenise". "Is goed. Ik zie je zo" smste ik terug. Ik pakte mijn tas en stopte mijn voeten in mijn uggs. Ik liep de deur uit en reed naar het winkelcentrum. Ik zag Denise al staan voor de H&M. Ik liep naar haar toe en we groetten elkaar met de gebruikelijke kusjes. "Hoe gaat het" vroeg ik haar. "Goed. En met jou dan?" Antwoorde Denise. "Alles gaat goed". Denise moest nog even wat kopen in de H&M. Daarna gingen we naar een restaurant. We namen plaats en Denise begon meteen met een kruisverhoor. "Hoe zit 't nou precies tussen jou en Ilias?". "Pffff, als ik dat wist Denise. Dan was alles meteen opgelost" antwoordde ik. Denise knikte begrijpend. "Maar hebben jullie gisteren.... Je weet wel?" fluisterde Denise. Ik knikte beschaamd. "Ik heb mijn eer gewoon weggeven" zei ik meer tegen mezelf dan tegen Denise. "Yas,hij is je man. En jullie zullen waarschijnlijk voor de rest van jullie leven bij elkaar blijven. Je mag niet aan een ander denken?"zei ze. Ik knikte. "Ik moet voor Ilias gaan" zei ik. "Juist! Vergeet die Rogier en begin aan een nieuwe toekomst met Ilias" zei Denise. Ik gaf haar een dikke knuffel en bedankte haar voor haar goede raad. "Je mag me altijd bellen meid, dat weet je". We rekende af en ieder ging zijn eigen kant op. Thuis aangekomen zag ik dat het nog niet zo laat was. Ik deed mijn huispak aan en besloot het huis een beetje schoon te maken. Nadat ik dat daar klaar mee was zag ik dat Ilias over een uurtje thuis zou komen. Ik zette een muziekje op en begon aan de soeo. Precies zoals mijn moeder me geleerd had. Ik zette de soep op het vuurde. Ik probeerde de tijd de doden door even tv te kijken. Ik keek op de klok. Nog een kwartiertje en dan zou hij thuis komen. Ik haalde de soep alvast van het vuur en schepte alvast in. Ik was heel geconcentreerd bezig. Opeens voelde ik zijn armen om mijn middel. "Hmmm, wat ruikt 't hier lekker" fluisterde Ilias in mijn oor. Ik stopte met scheppen en draaide me om. Ik moet voor hem gaan, dacht ik. Uit het niets drukte ik mijn lippen op de zijne. Ilias leek even verbaasd te zijn maar al gauw zoende hij terug. We leken weg van de wereld. Het was alleen hij en ik. Na een tijdje duwde ik Ilias weg. Hij keek me verdrietig aan. Ik glimlachte. "Het eten wordt koud" zei ik. Ilias zette ook een glimlach op en vroeg wat ik had gemaakt. "Speciale soep" antwoordde ik. "Hoe wist je dat dat mijn lievelings eten is?" vroeg hij verbaasd. "Ik heb mensen kennis" zei ik lachend. Na het eten gingen we nog wat tv kijken. Opeens deed Ilias de tv uit en keek me serieus aan. "Heb je spijt van gisteren?" vroeg hij. "Nee" fluisterde ik beschaamd. Hij pakte mijn hand en kneep erin. Zijn gezicht kwam dichterbij en ik voelde zijn lippen op de mijne. En weer liet ik me helemaal gaan. Voor ik het echt besefte lag ik in mijn lingerie naast Ilias. Hij trok me dicht tegen zich aan. Ik liet mijn hoofd rusten op zijn borst. Ilias sloeg zijn armen om me heen. In zijn gespierde armen viel ik in slaap.
Reageer (2)
Raar om te zegge maar tnxz girlicious
1 decennium geledenZie je!
1 decennium geledenIk en Denise zijn één!
Vergeet Rogier en ga 100% voor Ilias
Ik bedoel.. spijt heeft ze niet want ze gaat nu weer met hem naar bed.
Nouja eerder naar de bank maar je snapt wat ik bedoel
Omg mini Iliasjes zouden leuk zijn hihi
Ze moet gewoon een ander nummer nemen en Rogier uit haar leven bannen
Hem ontwijken als ze hem op straat tegen komt en gewoon verder gaan met Ilias!
Ilias is cute en schattig.
Precies degene die Pinar verdient!
Snel verder mop!