~Gedwongen liefde~
~na het shoppen~ Ik haalde nog snel de laatste tassen uit de auto. ‘Haha,zwaar’ zij Denise lachend. ‘ Ja lach jij maar’ zei ik terwijl haar tassen in haar hand smeet. We kletste nog wat en daarna nam ik afscheid van Denise. ‘Groeten aan Nadia he!’ ‘ Zal ik doen lieverd. Tot snel’ Riep Denise nog na. Ik sloot mijn achterbak en deed de auto op slot en liep richting huis. Toen ik binnen kwam snoof rook ik een lekkere geur op. Ik deed mijn schoenen uit en sloot de deur. ‘ Ik ben thuis!’ riep ik vrolijk. Ik gooide mijn tassen op de bank en liep meteen richting de keuken. ‘ Hmmm, heeft mijn mannetje voor mij gekookt!’ Zei ik terwijl ik de pan opende. ‘Speciaal voor jou schatje’ Hij draaide me nu op en hield me vast met zijn handen bij mijn heupen. Ik stond nu maar een paar centimeters van hem verwijderd. Ik keek weer in de mooie ogen van hem. Hij onderbrak dit mooie moment ‘En hoe was het winkelen’ Zei hij terwijl hij me los liet en aan de keuken tafel ging zitten. ‘ Gezellig’ zei ik terwijl ik de woonkamer in liep. Ik haalde de tassen mee naar de keuken en begon ze allemaal te showen. ‘Nu snap ik waar al dat geld naar toe gaat’ Zei hij schuddend met zijn hoofd terwijl hij naar de bon keek. ‘Sorry, ik kon ze niet laten staan’ zei ik terwijl ik de bon uit zijn hand trok. Hij kwam nu tegen over mij staan en knuffelde mij strak. ‘ Alles voor mij vrouwtje zolang jij gelukkig bent’ Deze woorden raakte me echt! Hou ik dan toch van Ilias? Snel maakte ik mij los en begon met de tassen op te ruimen. Snel zette ik alle borden klaar en zo begonnen we aan het eten. Het was gezellig aan tafel. Ilias had heerlijk gekookt. Na het eten hielp Ilias me met de afwas. Wat was het toch een schat! We zaten gezellig op de bank samen een film te kijken, tot we werden verstoord door de huistelefoon. Snel stond ik op uit Ilias warmen handen en liep richting de telefoon. Ik hoorde aan de andere kant van de lijn mijn moeder praten. En ja als mijn moeder belt dan weet je sowieso dat je 1 uur of langer kwijt bent aan de telefoon. Samen hadden we een lang, gezellig gesprek. Ze had ons uitgenodigd om morgen te komen eten. Mijn broers komen ook. Ik gebaarde Ilias of het goed was. Hij knipoogde naar. Ik zette de telefoon tegen mijn borst. ‘ Ik neem aan dat, dat ja betekend’ Hij knikte en richtte zich weer op de flim. Ik liep met de telefoon naar boven en sprong op mijn bed. Ik nam afscheid van mijn ma en hing op. Ik pakte mijn mobiel en ging me zus ff sms’en. ~Zusje nou.. morgen gaan we het weer gezellig maken. DikkeKuss,Je grote Zuss!~ Ik zette mijn mobiel opzij. En voelde mijn ogen wat zwakker worden. Ik zette mijn kussen goed en ging er op liggen en sloot mijn ogen. Ik hoorde de deur open gaan. Maar mijn ogen waren te moe om te openen. Ik voelde dat Ilias een laken om mij heen deed. ‘Slaaplekker schatje’ fluisterde hij. Hij gaf me een kus op mijn voorhoofd. En zo verliet hij de kamer….
Reageer (1)
Aawhh
1 decennium geledenIk hou van Ilias
Hij doet zo zijn best
Mannen koken namelijk niet zo snel.
Is een vrouwen taak he..
Maar je ziet het, Iliasje doet zn best
En ze kunnen zo'n leuk stel zijn!
Zijn ze al maar het word nóg leuker als as e van die stalker af zijn. (Van Rogier)
Kudoooo!!!
Snel verder schat! (Bedankt voor jouw reacties! Me like!)