Foto bij Zwemmen&... 1

Camerons pov:
Het is 6 uur s'morgens... Eigenlijk wil ik nog niet uit bed maar ik moet want ik moet iets regelen met Aaron. Ik loop heel zachtjes naar de badkamer doe me kleren uit en stap in de douche.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Ik doe een handoek om m'n middel en loop naar de klerenkast. Ik trek m'n witte T-shirt aan met VANS erop en een licht bruine broek met rode vans of course. Ik pak de extra deur pas en loop naar de lobby waar Aaron al zit te wachten.


Aarons pov:
Ik word wakker ruim voor m'n wekker. Ik kleed me om ik trek een T-shirt met rood met donker blauwe mouwen aan. En een lichtbruine broek. Ik ben rond kwart voor 8 in de lobby zodat ik nog een kwartier de tijd heb om over ons plan na te denken.


Ik zie Cameron aan lopen en hij komt naast me zitten. We nemen het plan nog even door en gaan daarna het hotel uit en nemen de taxi. We stoppen bij een bloemist en kopen 2 bossen roze. Het was inmiddels al 1 uur s'middags en we besluiten om iets te gaan eten. We nemen allebij een stokbroodje met komkommer, kaas, ham, tomaat & een sausje.

We pakken weer een taxi en dit keer stonden we in een fille van 30 min. Gelukkig hadden we dit ook voorspelt want in Parijs is het ook druk met het verkeer enzo. Het is ongeveer kwart voor 3 en we zijn weer in het hotel dat is eerder dan dat we dachten. Dus we hebben veel te veel tijd over. We moeten dus iets erbij in plannen. Cam heeft al een heel goed idee.

Ik WhatsApp J/N

Ik: hey J/N sta je zo klaar want ik wil wat doen (neem je bikini mee)

J/N: heey Aaron
J/N: okay.. Is goed hoor

Ik: okay dan zie ik je zo hè X

J/N: tot zo X

Camerons pov:
Aaron heeft net J/N gewappt en nu moet ik Melanie whatsappen. En dit is best raar want ik ken haar nog maar 1 dag en als ik naar haar kijk dan... I can't describe wat I feel. Maar nu ook meteen op een soort dubbel date met Aaron en J/N. Nou misschien ziet ze dit niet eens als een dubbel date. Maar gewoon als "vriendschappelijke" afspraak. "Cam... Hey caaaam!" "Huh?" Wat is er? Je staat daar zo in jezelf te mompelen." "Er is niks." "Je moet Mel nog even whappen."

Ze is online

Ik: hey Mel.

Melanie: Hey Cam hoe gaat het?

Ik: ja gaat goed.
Ik: ik kom je zo halen :) (neem je bikini mee)

Melanie: okay dat zou ik doen. Kan niet wachten . Bye xx

Ik: tot zo bae

Omg dat laatste "bae". Waarom schreef ik dat.

Melanie's pov:
We gaan dus zwemmen :). Ik vind Cameron heel leuk want tja... Hij is mijn fave van de boys. Maar is dit nu een dat of gewoon een "vriendschappelijke" afspraak.

Ik SMS J/N

Ik: Ik heb een soort date met Cam wat moet ik aan doen want ik heb natuurlijk geen leuke kleren bij me!?! En ik moet een bikini aan.

J/N: Aaron heeft mij ook gevraag voor een soort date.
J/N: Kom maar even naar mij ik heb wel iets leuks voor je.

Ik: soort dubbel date dus. Nou ik kom dan nu naar je toe. Bedankt.

J/N: geen probleem

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

*KLOP KLOP* na een paar seconden doet J/N open. Ze is ook nog steeds in haar pyjama. "Ik heb Cameron even gewappt dat ik bij jou ben en dat hij me maar bij jou moet ophalen want we hebben toch een dubbel date.

"Ik heb een high waisted spijker short en een wat donker rouge kleur baseball T-shirt meg witte All stars.


Of een Zalm kleurige blouse met een spijker short en dan kan je die witte All stars erbij doen maar je kan ook de zwart/oranje hakken erbij aan."


"Ik pas ze wel even." "okay is goed dan ga ik me nu even omkleden."

Na 10 minuten vind ik dat ik de 1e toch maar aandoe. Maar nu moet ik nog een bikini hebben. Ik loop naar buiten en ik zie J/N daar staan in haar outfit. Ze heeft een hele leuke outfit. Een zwarte high waisted met een kroptop met 'Wifi, Pizza, Sweatpants&Big Dreams erop'. En dan daarover een groene houthakkers blouse. Zwarte All Stars eronder en ze heeft er ook nog een pet bij.


Ze draait zich om en zegt:"omg waauuw Mel je ziet er fantastich uit." "Bedankt, jij ook trouwens." "Mag ik een zonnebril lenen J/N?" "Hier heb je een Ray-Ban (clubmaster)." "Bedankt. Ik moet ook nog een bikini hebben." J/N loopt naar de kleding kast en pakt een roze/zwarte bikini uit de kast. "Die is echt mooi" "dat klopt ik heb hem ook nog in het blauw"


*KLOP KLOP* "ik doe wel open" zeg ik. Ik doe open en daar staat Cameron. Hij bekijkt me van top tot teen. "You look beautifel." "thanks." J/N komt er ook bij staan "waar is Aaron?" "Ooo die komt zo hij moest nog iets regelen ofso zei hij." "Zullen wij alvast gaan?" Vraagt Cam "Ja is goed denk ik. Bye J/N" "doei tot ooit!"

Jouw pov:
Ik zwaai ze uit tot dat ze uit m'n zicht zijn. Ik wil de deur dicht doen totdat iemand m'n naam schreeuwt door de gangen. Ik kijk naar rechts en links maar ik zie niemand. Ik wil de deur weer dicht doen maar iemand heeft z'n voet ertussen gezet. Ik doe de deur open en zie...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen