~Gedwongen liefde~
Ik keek geschrokken omhoog. ‘ Rogier?’ zei ik schor. ‘ Ja hij sms’te je net dat hij met je wil afspreken omdat hij je moet spreken. Dat was toch die vriend van jij broer?’
‘ Ja klopt waarom zou hij mij willen spreken?’ zei ik alsof ik er niks van wist. Het deed pijn om tegen hem te liegen maar hij mocht niks weten van mij en Rogier! ‘ Misschien is er iets ergs gebeurd ofso?’ Zei hij terwijl hij de 2de slok van nam zijn koffie. Ik ging aan de tafel zitten en lachte gebroken naar Ilias. ‘Het is vast niks bijzonders’ zei ik tegen hem terwijl ik met mijn hand op zijn hand wreef die op de tafel lag. Hij lachte terug en ging verder aan zijn ontbijt. Ik at ook door, en ruimde daarna alles op. Ik deed alles snel in de vaatwasser en liep naar boven. Ik pakte mijn mobiel en bekeek het sms’je. Gelukkig er stond alleen maar in. ~Ik moet snel met je afspreken, ik moet je wat vertellen!~Opgelucht legde ik mijn telefoon terug op mijn nachtkastje. Net toen ik terug naar benden wou lopen hoorde ik weer een piepje van mijn mobiel. Ik bekeek het sms’je.
~Schatjee, lang niet meer gezien. Ik kom je zo ophalen om te gaan winkelen. Dus kleed je maar alvast aan. En ook al kan je niet je maakt maar tijd. Dikke Kus Denise! Haha die Denise weer dacht ik in mijn zelf. Ik liep naar benden en zag dat Ilias op de bank zat en helemaal gericht was op de voetbalwedstrijd. Ik liep zo zacht mogelijk naar hem toe, zodat hij me niet zou horen. Toen ik net achter hem stond. Boog ik me naar voren naar hem toe’ En wie speelt er?’ zei ik zacht in zijn nek! Geschrokken keek hij achter om. ‘Pinar je weet wat dit betekend!’ Zei hij met opgetrokken wenkbrauwen. Hij sleurde mij mee naar de bank ik probeerde mij los te rukken. Maar met die spieren van hem lukte het niet. Daar lag ik dan op de bank. Met Ilias boven me. Hij begon me te kietelen. ‘Ilias neee!’ ‘Neee!’ Schreeuwde ik. ”Laat me los!”Hij liet mijn handen los en kwam wat dichter bij met zijn gezicht. Net toen hij me probeerde te zoenen verbrak ik het. “ Sorry Ilias maar heb afgesproken met een vriendin” zei ik terwijl ik opstond. Ilias stond nu ook op. “Ooh wat gaan jullie doen? Zei hij een beetje teleurgesteld. “Winkelen” zei ik met een lachje. Maar die kon ik bij Ilias niet bekennen. “Ik had vandaag expres met niemand afgesproken, om vandaag bij jou te zijn!”
“Aaah wat lief, ik had het ook niet verwacht maar ze sms’te me net en heb haar al zolang niet gezien” Ilias keek me aan “Het is al goed schatjee!” Ik gaf hem een kus op zijn wang en liep naar boven. Ik rende snel de trap op en bekeek wat ik vandaag eens zou aan doen. Ik keek nog snel ff naar buiten en zag de felle maar de al te mooie zon weer schijnen. "Wauw"zei ik zacht. En lange lila strand jurk met witte/roze bloemen er op. Daarboven deed ik een witte bolero en mijn witte schoentjes. Ik pakte mijn tas . Ik deed nog snel wat mascara op en hoorde de bel afgaan. “Schatje wil jij ff opendoen” riep ik naar benden. “Is goed lieverd” riep hij terug. Ik pakte snel mijn telefoon en portemonnee en liep naar benden. Ik zag Denise op de bank zitten pratend met Ilias. Ik liep haar richting op. “heeii schatje, ga je mee” zei ik terwijl ik haar de gebruikelijke kusjes gaf. Denise stond op en knuffelde mij strak. “Ik heb je gemist meid”
“Ik jou ook lieverd, alles goed?”Zei ik terwijl ik naast Ilias plaats nam op de bank. Ilias hield mijn hand vast. Ik keek hem liefdevol aan. Wat was hij toch lief dacht ik in mij zelf! “alles gaat goed en met jou?”Antwoordde ze. “het zelfde, niks te klagen” antwoorden ik terug. “Ewa zullen we maar vertrekken dan?” zei Denise terwijl ze opstond. “ Is goed” ik stond op en. Gaf Ilias een kus.”Tot straks lieverd!” Ik gunde hem een knipoog en liep daarna richting de gang. Ik pakte mijn tasje, en deed mijn korte grijze leren jasje aan en liep de deur uit. Op weg naar de stad!
Reageer (1)
Aawh heeft hij speciaal vrij genomen voor haar, komt Denise er tussen.
1 decennium geledenGrr Denise...
Nee hoor, kan zij niks aan doen
Maar dat was een gevaarlijke zet, mannen en voetbal zijn vaak 1.
Dan zijn ze niet meer aanspreekbaar en niet in voor een gesprek of in dit geval een kietel gevecht.
Ze zijn echt super cute samen!
En yes! Ze luisterde naar me, ze maakte een move
Heerlijk om jongens te pesten
Ilias bespringt haar straks nog als ze thuis komt hahah
Ik ben wel benieuwd wat Rogier zonodig moet vertellen
Of is het een truc om Pinar naar zich toe te lokken?
Ze moet iets leuks voor Ilias kopen, is een leuk goedmakertje.
Echt zielig voor Ilias, neemt hij vrij, peert ze hem..
Maar ach, vrouwen en shoppen is net als mannen en voetbal..
Snel verder!