~Gedwongen liefde~
'Het zal wel'' zei ik. We begonnen aan het eten. En eerlijk gezegd was het best gezellig. Tot Ilias met zijn been over de mijne ging strijken. Ik haalde mijn been weg. Maar Ilias ging gewoon verder.
''Ilias!'' riep ik geïrriteerd. ''Ja?'' zei hij met volle mond. ''Haal die been weg!'' zei ik. Ilias grijnsde. ''Waarom?'' vroeg hij. ''Gewoon, omdat het me irriteert'' zei ik. Ilias zuchtte en haalde zijn been weg. Na het eten hielp hij me met de afwas. Hij schepte met zijn hand wat water en sop op en keek me stout aan. ''Laat dat!'' schreeuwde ik.
Maar Ilias luisterde niet. Met één gooi maakte hij me helemaal nat. ''Ilias!'' schreeuwde ik. Ik pakte ook een handje water en gooide het over hem heen. En daar stonden we dan!. Als kleine kinderen maakte we elkaar nat. Ilias pakte met één hand mijn beiden polsen vast. Met zijn andere hand schepte hij wat water op. Weer keek hij me grijnzend aan. ''Nee, Ilias! Niet doen!'' gilde ik. ''Alleen als ik een kusje krijg!'' zei hij, ''Dat nooit!'' zei ik. Ilias deed alsof hij het water ging gooien. ''Oke, oke!'' riep ik. Zijn gezicht kwam dichterbij. En voor ik het wist voelde ik zijn lippen op de mijne. Na tijdje maakte ik me los en keek hem aan. Zijn groen/bruine ogen keken me stralend aan. Ik maakte me los van zijn blik en keek naar de grond. De hele keuken zat bijna onder het water. ''En wie gaat dit allemaal opruimen?'' zei Ilias lachend. Ik lachte en pakte een bezem. Ilias stak zijn hand uit om de bezem te pakken. ''Ga jij maar douchen, ik ruim het wel op'' zei hij. ''Nee, dat hoeft niet'' zei ik. ''Pinar, geef die bezem'' zei hij. Ik gaf hem de bezem en verliet de keuken. Ik liet me in bad glijden en genoot van het heerlijke warme water. Ik moest lachen om hoe we ons hadden gedragen. De gekste dingen maakte ik met Rogier mee. Alweer moest ik aan hem denken.
Misschien moest ik het aan Ilias vertellen?. Ik schudde die gedachten gelijk weer weg. Het was niet eerlijk tegen over hem. Hij deed zo zijn best!. En ik loop aan een ander te denken. Ik stapte uit het bad en droogde me af. Ik kleedde me om en terwijl ik mijn haren droogte liep ik de slaapkamer in. Ilias zat op het bed en was bezig met zijn telefoon. Hij keek op en bleef kijken. ''Wat kijk je!'' zei ik lachend. Ilias grijnsde en stond op. ''Mag ik niet naar mijn vrouw kijken?'' vroeg hij. Hij noemde me zijn vrouw....
Reageer (1)
Op zon moment vraag je je af of ee later egt so iets gaat gebeuren. Maar kom je zelf ook nog n xtje in t verhaal
1 decennium geleden