Vogue || Larry Stylinson || PROLOOG
''Hazz?'' Louis keek op van zijn mobiel en keek naar Harry die op de grond lag. Hij was aan het lezen en één been stak de lucht in, zijn andere been lag op de grond.
''Ja?'' Hij antwoordde zonder aarzeling terwijl hij door de nieuwste Vogue bladerde. Af en toe verliet een klein geluidje zijn lippen. Sommige van de nieuwste trends vond hij belachelijk, sommige trends vond hij geweldig.
''Mag ik wat informatie over je aan iemand geven? Ze zagen je op mijn Instagram en ze zijn erg benieuwd naar je.'' Zei Louis, hij rolde op zijn rug en staarde naar het plafond.
Harry knikte en glimlachte. ''Natuurlijk. Als ik nee zou hebben gezegd dan had je waarschijnlijk alsnog wat foto's doorgestuurd.'' Zei Harry waardoor Louis lachte.
Mensen waren vaak geïnteresseerd in Harry. Hij had een perfect figuur, een grote bos krullen en stralend groene ogen. Hij werd vaak gemaild door modellenbureaus. Maar helaas was het nog niet een succes.
De meeste modellenbureaus hadden Harry op Louis zijn Instagram gevonden. Louis hield van fotograferen en Harry was zijn favoriete model. Vaak gingen ze samen op pad om foto's te maken. Louis maakte foto's van bijna alles. Maar het liefste maakte hij foto's van Harry.
Louis en Harry waren het tegenovergestelde van elkaar. Harry was groot, Louis was klein. Harry was spontaan, Louis was verlegen. Maar Harry vond het wel leuk omdat /dat/ de reden was wat hun vriendschap zo speciaal maakte.
Want tegenpolen trokken elkaar aan, toch?
Reageer (1)
<3<3<3
1 decennium geleden