003
nmiddels was het savond en we waren veilig aangekomen
Vanavond gingen we naar een club. En ik natuurlijk als enigste meisje.
Ik merkte dat ik moe werd en besloot even te slapen. Na een tijdje werd ik wakker geschud. Langzaam opende ik mijn ogen. "Ik heb een verrassing voor je " zei men vader. Ik stond moeizaam op en volgde mijn vader.
We gingen met de lift naar beneden en daar stond Jennifer. "Wat doe jij hier ik ben hier nog maar net en en..." Ik stotterde. "Het moest een verrassing blijven ik zat in een ander vliegtuig" zegt ze lachend. Ik gaf haar een knuffel. Ik was zi blij dat ze erwas. We liepen naar mijn kamer.
Jennifer sliep bij mij. Ik vertelde Jennifer dat we naar een club gingen met de boys. "Oehh zo spannend " zei ze, ik lachde. Ik trok een zwart jurkje aan en zwarte pumps. Deed men haar in een simpele staart. En bewerkte mijn make up.
"Je ziet er mooi uit" zei jennifer. "Jij ook " zei ik. Jennifer had haarr,haar gekruld. En een rood jurkje met rode pumps. Nico en Daley kwamen onze kamer binnenstormen. En keken naar ons "wooow" zeiden ze tegelijk ik lachde. Daley liep naar Jen en stelde zich voor. Nico ook. Opeens keek Jennifer heel verliefd. Je weet zelf dacht ik.LOVE. We liepen naar beneden. Ik hoor ineens gefluit en voor ik het weet staat Robin voor me. "Je ziet er echt mooi uit "zegt hij. "Weet ik toch" zei ik.
We kwamen aan in de hoofdzaal waar alle jongens stonde. Toen we binnen kwamen keek iedereen naar mij en Jennifer.
Jasper:
Ik stond een beetje met de jongens te praten toen de deur open ging. Ik keek wie er binnen kwam. Het waren Kimberley en haar vriendin. Kimberley zag er super mooi uit. Het werd stil in de zaal en iedereen keek naar de meiden. Toen Louis riep dat vertrokken. Begon iedereen weer te praten. Ik liep naar Kimberley.
Kimberley:
Jasper kwam naast me lopen. Ik voelde zijn ogen op me branden. "Je ziet er mooi uit" zei hij. Ik blooste "Dankje" zei ik zacht. Inmiddels aangekomen bij de club. Ik zat aan de bar iedereen was dronken. En daar zat ik zo nuchter het maar kon. Ik zocht Jennifer en zag haar in een hoekje staan met Nico!
Er zijn nog geen reacties.