002
Op het vliegveld stonden heel veel spelers. Mijn vader liep naar hun toe.
Opeens word ik opgetild. Ik geef in gil en word neergezet. Ik kijk achter me en daar staat arjen te glundere. "Je liet me schrikken gek" zei ik en gaf hem een knuffel
"Ook leuk om jouw te zien"zegt arjen. Opeens komt er een heel groepje jongens aan. Ik kijk aandachtig naar de jongens. Een paar herken ik nog van het vorige WK. "Kimberley!" Robin rent naar mij toe.
"Heei robbie" zei ik lachend. Mijn vader kwam na ons toe en zei "jongens dit is met dochter Kimberley" ik glimlachde en gaf de jongens een hand. Mijn blik bleef even hangen bij de keeper.
"Jasper" zei hij lachend "jongens naar binnen het vliegtuig komt zo" zei mijn vader
Robin kwam naast me lopen "fus Jasper " zei hij. Ik keek hrm vragend aan. "Wat bedoel je?" Zei ik "ik zal wel hoe je naar hem keek" zei robin. "Nou! Dat betekend niets" Zei ik "oke, sorry" zei Robin lachend
We werden omgeroep het vliegtuig was klaar vor vertrek. Ik kwam als laatste in het vliegtuig en keek rond. Alleen jog plaats maast jasper. Opeens hoorde ik iemand lachen. En keek richting robin hij ga me een knipoog. Ik maakte een gebaar dat hij ze kop moest houden en ging zitten.
"Hey" zei ik tegen jasper "hai " zei hij
"Wil je bij het raam zitten " vroeg hij en schoof op. Ik ging zitten. Bliep!! Mijn telefoon ging. Berichtje van arjen geniet je van je uitzicht. Ik zuchte dit word een langeee reis!
Ik negeerde het berichtje. En pakte men ipad. Ik besloot een film te kijken. En pakte mijn dopjes. Ik zette een film op. En Jasper tikte mij aan. "Mag ik meekijken?" Ik ga hem een dopje en samen keken we de film. Ik merkte dat jasper in slaap was gevallen en ruimde men ipad op. Langzaam viel ik ook in slaap. Na een tijdje werd ik wakker en merkte dat ik tegen Jasper aanlag ik ging recht zitten. "En hoe lag mijn schouder" zei Jasper lachend. "Sorry" zei ik "maakt niet uit" hij lachte en even smolt ik van zijn lach.
Nee kim zei ik pa zei het nog niet date. Maar dat is zo moeilijk met al die voetballers....
Reageer (2)
Snel verder!
9 jaar geledenGa je verderrr?
9 jaar geleden