De volgende ochtend werd ik wakker en was ik de droom van vannacht al vergeten. ik deed snel mijn nieuwe roze korte broekje aan en een leuke zwarte blouse. ik huppelde blij naar beneden en deed snel even een staart in. meestal deed ik niet moeilijk met mijn haar, ik had ook erg dun haar dus het zat bijna nooit in de knup. mijn ballerina schoenen met leuke strikjes deed ik snel aan en ik zag dat mijn moeder voor mijn broertje, vader, en ik een broodje had klaargemaakt. snel opeten, want je vriendin is al onderweg. ik at snel mijn broodje op en dronk wat melk. ik ging nog even snel naar de badkamer op wat mascara op te doen, en om me even in te smeren met zonnebrand. mijn vader zei dat de zon erg vel brand vandaag. ik deed de deur snel de deur op slot zodat mijn irritante broertje er niet meer in kon. ik deed wat mascara op en smeerde mijn armen, gezicht en benen goed in. plots viel het licht uit en hoorde ik een zacht gefluister: als je gaat ga je dood....plots zag ik het plafond en besefte dat ik alweer flauw was gevallen. ik snapte er niks van. maar dacht nog steeds dat het gewoon een rare droom was. alleen voelde ik wel een raar gevoel in mijn buik. maar ik dacht er niet te veel over na en besloot om niks tegen mijn ouders te zeggen. straks gaan ze nog met me naar de dokter! en dan is de hele vakantie verpest...door mij! nou dat laat ik niet gebeuren. ik dronk even wat water om bij te komen en ging toen weer vrolijk naar beneden. ik hoorde de deur bel en werd helemaal blij, de vakantie kan beginnen! ik deed de deur open, maar...daar stond niet mijn vriendin..,maar iemand die ik liever niet zie...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen