Foto bij epiloog

hierna alleen een bedankje
mijn lieve ziallers


“We zijn hier bijeen om iets te herdenken.” “Lou. Zo lijkt het net of er iemand dood is.” “Is dat dan niet?” Louis kijkt Niall ondeugend aan. “He, I Am alive. Al z’n 20 jaar by the way.” Dat is waar. Het onmogelijke is mogelijk geworden. Niall is uit de dood opgestapt. Letterlijk. Ik moet nog steeds lachen als ik er aan terug denk.

“hij was een vriend van het beste soort. Dat soort vriend die….” “Louis, Not funny.” De klonk gebonk uit de kist. “He, laat me hier uit. Lou. Ik vind het niet meer leuk.” Heel voorzichtig ging ik naar de kist en haalde de deksel er af. Niall zat meteen rechtop en schrok zich dood. Wat er best wel komisch uit zag. Aan gezien hij in een doodkist zat. Meteen kwam Nila er aan rennen en meet zijn hartslag. Na dat gedaan te hebben belde ze 991. Toen moest Niall naar het ziekenhuis voor 2 jaar. Maar dat wisten we toen nog niet.

“beste 20 jaar van mij leven by the way.” Ik loog niet. Niall en ik hadden na zijn i am alive thing een goed gesprek in het ziekenhuis.
“Zayn?” “ja” “haat je me?” “hoe kom je daarbij?” “je doet zo afstandelijk.” “sorry.” “waarom?” fluistert hij. Ik zij niks terug. Ik wist ook niks te zeggen. Het enige wat in mijn hoofd omging was kus haar dan van de kleine zeemeermin. Dus kuste ik hem maar. Je moet toch doen wat je hoofd je ingeeft?

“Liam, zeg er wat van.” Liam gaf geen antwoord. Hij had het te druk met Nila's mond weer eens te verkennen. “Liam.” Louis trok Liam van Nila af. “wat?!” “Ziall doet weer klef. Zeg daar wat van.” “ik zeg er wat van.” En hij ging verder met Nila’s mond te verkennen. “dit is nog goorder dan Zayn Niall zien aflebberen.” Hij heeft het natuurlijk over de beste dag van mijn leven.

“neemt gij, Zayn Javaad Malik Niall James Horan als u wettige echtgenoot?” “ja.” “dan mag u nu de bruidegom kussen.”
En het logboek dat ik had begonnen toen ik jong was, heb ik nu in een doos. Een doos die Niall en ik bekijken. Terug denken aan de beloftes van toen. In de doos zitten ook de lijst met dingen voor de toekomst die wij samen afwerken. En ik weet dat ik punt 1 nooit wil doorstrepen. Punt 1 elkaar nooit meer laten gaan.

Reageer (3)

  • Niallerslove

    JA GELUKKIG

    7 jaar geleden
  • Paardenvriend

    Het is nu precies 2:00 en ik ga maar slapen... Ik val al bijna in slaap maar toch heb ik dit verhaal voor 100ste keer weer gelezen. Haha. Ik vind dit verhaal gewoon zo goed.

    Xx Lente

    8 jaar geleden
  • Paardenvriend

    AAAAAAHWWW!!!!! En OMG dat van Niall in die kist! Ik moest echt kei hard lachen bij de gedachten dat er op die kist werd geklopt en dat Niall er uit kwam. Hihi

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen