nieuw hoofdstukje :)))

Hij neemt ons mee door gangen tot hij eindelijk stopt bij een deur. “jullie kleedkamer” zegt hij terwijl hij de deur opent. “wow” kan ik niet tegen houden om te zeggen. Er is sfeerverlichting, kei veel spiegels, kleding rekken, zetel en natuurlijk een kast vol met de beste make-up. We lopen naar binnen en Emma vliegt meteen op de kast van de make-up.
“Wie zijn het?” hoor ik een naderende stem roepend vragen. “twee danseressen voor jullie show” zegt michael. “Ah amai die zijn vroeg” zegt de jongen die nu voor de deur is komen staan. “Hé jullie zijn die van geschiedenis” zegt jasper herkennend. Wij knikken als bevestiging, Emma iets heviger dan ik. “Ik ben Jasper als herinnering *knipoog* kom mee” zegt hij en loopt de kamer uit zonder op antwoord te wachten. Ik en Emma kijken elkaar even aan halen onze schouders op en lopen achter hem aan, blijkbaar is michael al verdwenen. “Hij verdwijnt door een deur op het einde van de gang en snel lopen we achter hem aan, ik hoor hem al iets zeggen. “Tim, die meisjes waren vroege danseressen en de meisjes van geschiedenis” zegt jasper enthousiast. “Echt?” vraagt tim verbaast terwijl wij de kamer in lopen. “Ah hey” zegt tim meteen als hij ons ziet. “Toon” zegt een andere jongen en schud mijn hand daarna gaat hij naar Emily. “Waar is Thomas?” vraagt jasper. “Hij had gedaan met het stemmen van zijn bas en ging die even terug zetten” legt Tim uit en Toon knikt bevestigend. “We hebben al aan jullie outfits gedacht” zegt Tim bedenkend. “Echt hoe zien ze eruit?” vraagt Emma gespannen. “Euhm voor de meisjes was het stoer en gemakkelijk, een zwarte broek met zwarte schoenen en een zwart bloesje met een donkergrijs jasje” Legt Jasper uit. “Wow dat klinkt super mooi” zegt Emma indrukwekkend. “Wat klinkt mooi?” vraagt een bekende stem achter mij maar ik durf me nog niet om te draaien. “Ha Thomas, de outfits van de meisjes” Zegt toon en opluchtend neem ik adem, ik ken Thomas van Bandits toch niet. Ik draai mij om en hou verbaast op met ademen. Hij, de jongen van het park, zit in bandits? De jongen waar ik zo gezellig mee heb gelopen… is beroemd? Zijn blik vestigt zich op het mijne en één seconde zie ik een blik van verbaasdheid. “Charlotte” zeg ik nog lichtelijk in shock terwijl ik zijn hand schud. “Dat wist ik al” zegt hij met een knipoog. Emma stelt zich ook voor en dan is het weer stil. “Gaan we lunchen?” vraagt Tim. “ja is goed, komen jullie mee?” vraagt Jasper. “Ja waarom niet” zegt Emma en trekt me mee achter zich aan. We volgen hen door de gangen naar het podium. “Michael wij even lunchen met Emma en Charlotte” roept thomas naar michael. “Niet te veel eten hé” grapt michael. “Ik let er wel op” roept Tim lachend. We lopen het sportpaleis uit en het verbaast me dat er geen gillende fans komen aan gelopen. “pizza?” vraagt Thomas. “Alweer?” vraagt Jasper. “please please please” smeekt Thomas. “Oké wie wil er pizza?” vraagt toon. Ik steek mijn hand in de lucht en kijk rond me, alleen Thomas steekt ook zijn hand op. “Weetje, jij en thomas gaan pizza halen en wij frieten dan spreken we hier terug af” stelt Jasper voor.

Reageer (1)

  • Amica

    “jullie kleedkamer”
    Moet daar geen hoofdletter en een punt komen??

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen