Foto bij Easy Tribal Manicure

Wat heb je nodig?
- Pastel groene nagellak
- Pastel roze nagellak
- Zwarte striper of zwartenagellak en een borsteltje of een oud eyelinerborsteltje
- Base- en topcoat

Hoe ga je te werk?
Je begint met een basecoat om je nagels te beschermen. Wanneer deze laag droog is, verf je de helft van je nagels roze. Als je met andere kleuren zou werken, moet je erbij stil staan dat je begint met de lichtste kleur omdat met een donkere kleur over verven makkelijker is dan met licht over donker verven. Wanneer die helft droog is, verf je de andere helften groen. Dit laat je goed drogen. Je probeert een zo'n recht mogelijke lijn te maken, maar wanneer het niet lukt, is dat niet zo erg omdat over de 'lijn' toch een zwarte lijn komt. Wanneer het goed droog is, ga je overal een zwarte lijn trekken met je striper. Later werk je het af door schuine lijntjes te trekken die beginnen vanuit het middelpunt. Werk het gehele design af met een topcoat voor een goede bescherming van je manicure zodat hij lang kan meegaan.



Wat vind ik er zelf van?
Ik vond het een leuk design en natuurlijk kon ik het weer met mijn kledij matchen. Ik vond het wel jammer dat het zwarte op bepaalde plaatsen is 'uitgesmeerd'. Ik vermoed dat het komt door de lage kwaliteit van de zwarte striper. Ik heb die ooit eens op een jaarmarkt gekocht... Ik vond het ook heel jammer dat ik meteen na de topcoat geen tijd en goed licht had om foto's te maken. Omdat ik lage kwaliteit van lakjes heb gebruikt, en overal maar 1 laag van, chipte het best snel. Toen ik foto's wou trekken, was er al een nagel gechipt. Helaas had ik op kot geen enkel andere lakjes dan mijn zwarte striper en enkele Max-Factor (Action) mini-lakjes.

Wat vinden jullie ervan? Zouden jullie dit op je nagels willen?
Als je het zelf zouden uitproberen, mag je het me altijd eens laten zien!

Reageer (1)

  • HiIson

    Ook leuk gedaan!
    Deze zou ik denk ik wel na moeten kunnen maken.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen