Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 109

Hey lieve lezers van me (:
Hier is de volgende, morgenavond komt er normaal nog ééntje (:

groetjes magiclove

Het was juist 20u geweest en Annelies besloot om maar naar huis te gaan. Jullie hadden morgen terug afgesproken zodat jullie samen konden leren voor jullie rijbewijs. De rest wist hier nog niets over dus op de moment verliep alles volgens plan. Bill kwam terug vanuit de gang en plofte in de zetel naast die waar Tom en jij zaten. Jij: “Wanneer is jullie volgende date nu?” Bill: “Ehm overmorgen.” Je zag zijn wangen rood worden wat er schattig uit zag. Tom: “Goed gedaan, wat gaan jullie doen?” Bill: “Dat weet ik nog niet, maar ik vind wel iets.” Tom wou zich erin moeien maar je gaf hem een tikje op zijn voorhoofd. Tom keek je verontwaardigd aan. Jij: “Bill kan heus wel zelf iets vinden, schat.” Je gaf hem een kus waardoor hij die oh zo mooie glimlach weer op zijn gezicht kreeg. Je nestelde je terug tegen Tom aan die zijn armen stevig om jou heen legde. Je ga hem nog een kusje in zijn hals en draaide je hoofd toen weer om naar de tv waar één of ander programma op bezig was. Je kon je niet echt concentreren want jou gedachten zaten bij een paar dagen verder. Over 3 dagen zou je weer terug moeten voor dat programma. Echt zenuwachtig was je niet maar toch voelde je ergens lichte kriebels. Je was benieuwd wat jullie dit keer zouden moeten maken en je was al helemaal benieuwd of je wel door zou geraken. Het zou zo mooi zijn moest je in de finale geraken. Of nee nog beter: winnen. Dan zou je met het geld een atelier kunnen huren en lessen kunnen geven? Of misschien iets anders? Nou ja daar hoefde je nu nog niet over na te denken. Je moest eerst maar weer eens door deze ronde geraken. Volgens de rest zou me dat zo lukken maar toch was je daar zelf niet zo zeker van. Je wist wel dat je het kon maar als je die anderen zo bezig zag, begon je toch wel te twijfelen. Er zaten echt al wel mooie werken tussen. Blijkbaar was het alweer een pak later want de tv werd uitgezet waardoor je verdwaast opkeek. Tom kreeg een lachje op zijn gezicht en nam je goed vast waarna hij opstond uit de zetel met jou in zijn armen. Jij: “Wat gaan we doen?” Tom: “Slapen, tenzij je andere plannen hebt?” Hij keek je wenkbrauw wiebelend aan waardoor je lachend je hoofd schudde. Georg: “Oké nee, ik wil het niet weten!” En hij stormde lachend de kamer uit. Tom rolde eens met zijn ogen. Tom: “Wie weet dacht ik wel aan een massage geven?” Gustav: “Haha jaja als je dat zelf geloofd.” En ook hij stapte de woonkamer uit, samen met Bill. Jij: “Wel een massage lijkt me nochtans een leuk idee.” Tom: “Nu hang ik eraan zeker?” Jij: “Ja.” Zei je met een grote glimlach. Tom schudde lachend zijn hoofd en droeg jou toen de trap op. Jaja spieren had hij wel, hij had je in al die tijd nog geen moment los gelaten. Hij legde je voorzichtig op het bed neer en stapte terug naar de deur om deze te sluiten. Hij deed snel zijn kleren uit tot hij bij zijn boxer was gekomen en stapte op jou af. Je keek hem lachend aan. Tom: “Kom, kom, kleren uit.” Jij: “Is meneertje Kaulitz iets van plan?” Tom: “Wel jij wou een massage.” Jij: “En dat gaat beter zonder kleren?” Tom: “Inderdaad.” Hij had een grote lach op zijn gezicht waardoor je automatisch een lach op je gezicht kreeg. Wat was het toch een deugniet. Je nam de onderkant van je trui beet en trok hem langzaam uit waarna je Tom jou ongeduldig zag aankijken waardoor je terug een lachje op je gezicht kreeg. Jij: “Geduld is een schone deugd schat.” Tom: “Maar ik kan niet wachten.” En hij greep de onderkant van je shirt beet en trok hem in één vloeiende beweging uit. Je deed snel nog je broek uit en legde je daarna op je buik neer op het bed. Meteen kwam Tom op je billen zitten en legde zijn grote warme handen in je nek om je haar opzij te doen. Hij gaf je een kusje in jou nek waardoor je nekhaartjes overeind gingen staan. Je voelde zijn grote mannelijke handen afzakken naar jou schouders en masserende bewegingen maken waardoor je een goedkeurend geluidje maakte. Tom begon zachtjes een liedje te neuriën terwijl hij met zijn handen jou bleef masseren. Dit was hemels.

Reageer (3)

  • KiliXxEagle

    Aaaaaw hoe lief! =D

    Dit verhaal is ook hemels! ^^
    snel weiter bitte! <3

    9 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaan

    9 jaar geleden
  • Luckey

    Ik wil ook een tom massage nu!!!
    Super geschreven
    Snel verder please

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen