1. De Ontdekking
P.O.V. Lisanne
Ik was nu al een paar minuten wakker, en ik had het idee dat er iets niet klopte. Maar wat, geen flauw idee. Ik startte mijn laptop op en ik besefte me dat ik was vergeten welke datum het was, misschien kon ik er zo achter komen wat ik was vergeten. Ik keek naar de datum op mijn laptop en fronste. 2017? Ik keek bij instellingen en zette het weer terug naar 2014. Vast per ongeluk gedaan. Ik klikte op het Google Chrome icoontje en mijn startpagina was Nu.nl. Ik keek even of er nog wat interessants te zien was. Wat?! Hoezo "15 oktober 2017"?! Net zoals mijn laptop zei? Ik dacht goed na. Was ik nou gewoon enorm in de war of sloeg dit gewoon nergens op wat Nu.nl én mijn laptop zeiden? Ik besloot akkoord te gaan met het laatste omdat dat me een fijnere gedachte leek. Ik klapte mijn laptop dicht en kleedde me aan. Ik keek in de spiegel. Sinds wanneer zag ik er zo..volwassen uit? Ik fronste, voor de tweede keer in een paar minuten, en besloot het maar gewoon te negeren en mijn haar te borstelen. Ik zat vast gewoon in een droom ofzo..Oké, dromen voelen niet zo echt aan, maar ik vond die gedachte nog steeds het prettigst. Ik ging naar beneden waar niemand was. Er lag wel een briefje op tafel.
Hoi ,
Ik moest onverwacht vroeger werken, omdat er iemand anders ziek was. Ik ben daardoor wel eerder thuis vandaag. Als je je verveelt moet je maar even met vrienden afspreken of zoiets. Tot vanavond!
Xx mama
Normaal zei ze altijd "Nina" in plaats van "vrienden". Ik had namelijk niet zoveel vrienden. Niet omdat ik niet aardig was ofzo, maar ik was gewoon heel close met Nina en daar kwam niet snel iemand bij. Ik hoorde mijn mobiel afgaan en ik rende de trap weer op, naar mijn kamer. Ik keek wie het was. "Liam", stond er op het schermpje. Ik fronste. Wie was Liam? Ik nam op. 'Met Lisanne?' zei ik, meer als een vraag. 'Heeyy met Liam, heb je zin om vanmiddag bij ons een filmpje te kijken? Niall, Harry, Zayn en Louis komen ook.' zei hij. Ik dacht na. 'Sorry, maar ken ik jou?' vroeg ik. Ik hoorde zijn verbaasde stem. 'Ehh, waar ben jij met je gedachten? We zijn beste vrienden, weet je nog?' zei Liam. Ik vond mezelf nu echt ontzettend stom, maar straks was het een of andere pedo aan de lijn ofzo. 'Oh, nou, oké dan. Hoe laat?' vroeg ik. 'Eh, over een uurtje?' vroeg hij. 'Is goed. Bij wie zei je nou ook al weer?' vroeg ik. 'Liam Payne. Ben je dement?' vroeg hij. Ik schreef eerst snel op wat zijn naam was. 'Ehh, nee.' zei ik toen snel. 'Nouja, ik zie je zo. Bye!' zei hij. 'Doei.' mompelde ik en ik hing snel op. Ik rende met het papiertje met zijn naam erop naar mijn kamer en zocht zijn naam op op internet.
@Real_Liam_Payne was zijn twitter, ik keek er even op. Al snel kwam ik erachter dat Liam Payne wereldberoemd was en in een band zat genaamd "One Direction". Die band kende ik natuurlijk wel. Waarom zou ik ineens vrienden zijn met hem? Ik keek op mijn twitter, en zag dat ik superveel volgers had. Hoe kwam ik daar aan? Toen zag ik dat Liam me volgde. Oké, interessant. Ik werd echt even bang en probeerde alles op een rijtje te zetten.
- Het was zogenaamd 2017
- Ik heb net gebeld met een wereldberoemde jongen
- Ik was ook bevriend met die jongen, die toevallig ook nog eens heel erg knap is
- Ik wist niet waar hij woont.
- Ik ging straks naar hem toe.
Wacht, hier klopte iets niet. Ik ging naar hem toe zonder te weten waar hij woonde? Okay..apart. Ik begon weer te stressen en keek of het in mijn telefoon stond. Gelukkig stond hij in mijn contacten en stond daar ook zijn adres bij.
Ik kleedde me aan en deed mijn make-up en mijn haar. Toen deed ik mijn jas en schoenen aan en ging ik op mijn fiets naar Liam Payne's huis. Ik ben heel benieuwd wat mij te wachten staat....
Er zijn nog geen reacties.