Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 108

Hey lieve lezers van me (:
De komende 2 weken heb ik het wat rustiger met school aangezien het 3e jaar stage heeft en ik pas in december 2 weken stage heb. (:
(Dat is omdat ik deels in het 3e en deels in het 2e kleuteronderwijs zit ;p )

Groetjes Kelly

Jullie kwamen terug aan bij jou thuis waarna je Annelies eerst naar binnen liet. Jij: “Misschien kunnen we eerst cupcakes maken of zo en dan ons omkleden, anders wordt alles al misschien vuil.” Annelies: “Strak plan, wanneer komen ze misschien terug?” Jij: “Normaal rond een uur of 5, soms later.” Annelies: “Dan hebben we nog genoeg tijd.” Jullie dumpten jullie zakken vol kleding, schoenen en cd’s in de gang en stapten door naar de keuken. Jij: “Moet je ook iets om te drinken?” Annelies: “Cola is goed.” Je nam al de cola fles en 2 glazen die je vol schonk. Vervolgens zette je de fles terug in de ijskast en nam alle ingrediënten om cupcakes te maken. Jij: “We kunnen misschien verschillende soorten maken? Dan delen we het beslag wat?” Annelies: “Klinkt als een goed plan.” Hierna gingen jullie aan de slag en wogen de ingrediënten. Jullie hadden besloten om chocolade-, vanille-, blue berry- en appelcupcakes te maken. Al vrij snel was het beslag klaar en verdeelden jullie het deeg over vier kommen om de verschillende degen af te kunnen maken. Toen de eerste lading cupcakes in de oven stond, besloten jullie om je snel om te gaan kleden. Je nam jou zakken mee naar boven en toonde aan Annelies de badkamer waar zij zich zou gaan omkleden. Jij zou je omkleden in je kamer. Je zocht de juiste zak en kleedde je snel om. Daarna verliet je de kamer weer en besloot om maar al naar beneden te gaan. Eenmaal beneden stapte je door naar de keuken om eens een kijkje te nemen naar de cupcakes die in de oven stonden. De eerste lading was bijna klaar. Ook Annelies kwam de keuken binnen. Je nam terug drinken voor jullie en staarden beiden naar de oven. Annelies: “Ze ruiken nu al heerlijk.” Jij: “Uhu.” Na een paar minuten nog gewacht te hebben waren de cupcakes klaar. Je deed snel ovenwanten aan en haalde de plaat met cupcakes uit de oven. Voorzichtig haalden jullie ze van de plaat en begonnen daarna met de volgende lading. Zo ging het een hele tijd door. Wanneer er telkens een nieuwe lading in de oven zat, keken jullie naar de tv. Je had een kookwekker geplaatst waardoor de cupcakes niet konden aanbranden. Toen ook de laatste cupcakes klaar waren, zette je de tv uit waarna jullie weer naar de keuken gingen. Je haalde de laatste lading uit de oven om ze daarna te versieren met fondant. Jullie waren juist klaar en hadden alles op een mooie houder geplaatst waarna je de voordeur hoorde opengaan. Jij: “Daar zullen we ze hebben.” Annelies knikte terwijl ze haar handen aan het afwassen was. Toen ze klaar was, waste ook jij je handen. Bill: “Het ruikt hier lekker!” Tom: “Demi?” Jij: “In de keuken.” Meteen kwam Tom de keuken binnen gelopen en gaf je een knuffel en een kus. Je liet Tom terug los en zag de rest ook de keuken binnenkomen. Bill: “Hebben jullie nu hetzelfde aan?” Jij: “Goed opgemerkt.” Bill keek trots waardoor je met je ogen eens rolde. Bill: “Jullie lijken nu net zusjes! Kei leuk!” Annelies: “Haha dat hadden we tijdens het shoppen ook verteld.” Bill: “Shoppen? En ik mocht niet mee?” Jij: “Bill, je was in de studio.” Bill: “Maar…” Annelies: “Volgende keer mag je wel mee.” Bill klapte enthousiast in zijn handen waardoor Annelies grinnikte. Daardoor stopte Bill meteen met klappen en zag je blosjes op zijn wangen komen. Georg: “Aha dat is wat ik ruik!” Meteen keek iedereen naar Georg die ergens naar wees. Namelijk naar de houder met alle cupcakes op. Bill: “Oeh kei lekker!” En jaja hij begon weer enthousiast in zijn handen te klappen terwijl hij haast stuiterde van enthousiasme.

Reageer (2)

  • KiliXxEagle

    hihi die jongen is af en toe net een stuiterbal XD

    Maar o zo CUTE! <3

    snel weiter bitte! (flower)

    9 jaar geleden
  • Luckey

    Bill is helemaal blij XD
    Tom is ook zo lief!
    Eerst meteen na zijn meisje!
    Snel verder please :)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen